تلاش اداره‌ ارشاد برای برگزاری منظم رویدادهای هنری در قم

معاون هنری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم از برنامه‌ریزی برای برگزاری منظم دوسالانه‌های هنری در استان خبر داد و گفت: برگزاری جشنواره‌های هنری در چند سال اخیر به‌دلیل شیوع کرونا با وقفه مواجه شد اما تلاش می‌کنیم رویدادهای هنری را به صورت منظم برگزار کنیم.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
تلاش اداره‌ ارشاد برای برگزاری منظم رویدادهای هنری در قم
شناسه : 70733 | انتشار : ۰۶ تیر ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۸   پرینت

به گزارش «شهر بیست»، محمد کاظم رضوانی ظهر امروز در نشست خبری سیزدهمین جشنواره دوسالانه تصویرگری استان قم که در نگارخانه فرهنگ برگزار شد، یکی از رویکردهای مهم اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم را بهره‌گیری از ظرفیت‌های انجمن‌های فرهنگی و هنری عنوان کرد و اظهار داشت: انجمن‌ها به عنوان بازوی توانمند اداره‌کل در حوزه اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری هستند و باور داریم اگر انجمن‌ها فعال باشند، برنامه‌های باکیفیتی را می‌توان دنبال کرد.

وی افزود: بر همین اساس، جشنواره‌ها، همایش‌ها و دوسالانه‌های مختلفی در قم به همت انجمن‌های هنری در طول سال برگزار می‌شود.

معاون هنری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم به برگزاری سیزدهمین جشنواره دوسالانه تصویرگری استان قم اشاره کرد و گفت: این رویداد هنری به همت انجمن هنرهای تجسمی استان و با مشارکت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود.

رضوانی با بیان اینکه هنرهای تجسمی جامعه مخاطب قابل توجهی در استان قم دارد، یادآور شد: مجموعه‌های نقاشی، گرافیک، نگارگری، کاریکاتور و تصویرسازی و مباحث نظریه هنر زیرمجموعه این انجمن هستند.

وی با بیان اینکه انجمن هنرهای تجسمی جزو انجمن‌های فعال اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم محسوب می‌شود، تصریح کرد: سال گذشته چهار نمایشگاه گروهی نگارگران استان قم، نمایشگاه تجسم هنر، نمایشگاه نقاشی خلاق کودک و نوجوان و نمایشگاه نگارگری ثقلین برگزار شد و در سال جاری نیز رویدادهای متنوعی نظیر شانزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر پیش‌بینی شده است.

معاون هنری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم همچنین از برنامه‌ریزی برای برگزاری دوسالانه‌های هنری خبر داد و گفت: در سال‌های اخیر به دلیل شیوع کرونا، تقویم اجرایی جشنواره‌ها دچار اختلال شد اما تلاش می‌کنیم رویدادهای هنری را به صورت منظم برگزار کنیم.

نوشته های مشابه
دولت و شهرداری در مورد مونوریل اختلاف ندارند/ خط B مترو نیاز شهر قم است
تأکید رئیس جمهور بر تکمیل فاز نخست مونوریل
بازدید استاندار و شهردار قم از پروژه مونوریل +تصاویر
نجات ۲ شهروند قمی در آتش‌سوزی خیابان گلزاری
خانه تاریخی توکلی موزه «عاشورا» می‌شود
افزایش ۳۰ درصدی صدور مجوز کتاب در قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.