تقویت نشاط بانوان قمی در دستور کار مدیریت شهری

رئیس کمیسیون زنان و خانواده شورای شهر قم با اشاره به آغاز ورزش صبحگاهی در بوستان‌های بانوان قم، گفت: در تلاش هستیم با اجرای برنامه‌های مفرح و ورزشی، شاهد شهری با بانوانی سالم و پر نشاط باشیم.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
تقویت نشاط بانوان قمی در دستور کار مدیریت شهری
شناسه : 70598 | انتشار : ۰۴ تیر ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۴   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شورای شهر قم، نرجس نیازمند در مراسم افتتاح ورزش‌های صبحگاهی ویژه بانوان در بوستان پروانه واقع در پردیسان، مهمترین دغدغه کمیسیون زنان و بانوان در شورای اسلامی شهر قم را توجه به خانواده و ارتقای توانمندی زنان دانست و اظهار داشت: از بدو تشکیل کمیته زنان و خانواده یکی از کارگروه‌های تشکیل شده ورزش و نشاط اجتماعی بود.

وی توجه به سلامت و ورزش بانوان را یکی از برنامه های مهم خود و کمیسیون زنان و خانواده دانست و افزود: در بررسی‌هایی که انجام شده ورزش بانوان یکی از دغدغه‌های مهم بانوان جامعه بوده و با پیگیری هایی که از طریق مشاور امور بانوان شهرداری با سازمان ورزش و جوانان، سازمان پارک‌ها و فضای سبز و همچنین سازمان فرهنگی وبخش ورزشی این سازمان و بسیج ورزشکاران انجام شده بوستان‌های بانوان مورد ارزیابی و بازدید قرار گرفت.

رئیس کمیسیون زنان و خانواده شورای شهر قم از آغاز ورزش صبحگاهی در سه بوستان قم خبر داد و تصریح کرد: امروز فاز نخست این طرح در سه بوستان نرگس، پروانه و اردیبهشت ورزش صبحگاهی برای بانوان آغاز شده و سپس تا پایان تابستان در تمام بوستان بانوان ورزش صبحگاهی اجرا می‌شود.

وی ادامه داد: با هدف سلامت خانواده در فاز دوم این طرح سایر بوستان‌های بزرگ و شاخص شهر که امکان ایجاد فضای مناسب برای خانم‌ها را دارند، پس از بوجود آوردن شرایط مساعد ورزش صبحگاهی اجرا شده و بوستان برای بانوان آماده سازی می‌شود.

نیازمند توجه به شادی و نشاط زنان را در جامعه ای شاد و خانواده‌ای سالم مهم خواند و تاکید کرد: باید به خانواده و زنان به عنوان رکن مهم و تاثیرگذار در جامعه و نیمی از جمعیت فعال نگاهی ویژه داشت و خوشبختانه این نگاه در شورای اسلامی شهر قم شکل گرفته و در تلاش هستیم تا بتوانیم با برنامه ریزی درست و اصولی شاهد شهری با بانوانی سالم و بانشاط باشیم.

نوشته های مشابه
دولت و شهرداری در مورد مونوریل اختلاف ندارند/ خط B مترو نیاز شهر قم است
تأکید رئیس جمهور بر تکمیل فاز نخست مونوریل
بازدید استاندار و شهردار قم از پروژه مونوریل +تصاویر
نجات ۲ شهروند قمی در آتش‌سوزی خیابان گلزاری
خانه تاریخی توکلی موزه «عاشورا» می‌شود
استقرار سیستم شست‌وشوی خطوط پردازش پسماند در سایت البرز
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.