آغاز ورزش صبحگاهی بانوان در سه بوستان قم

مشاور شهردار قم از آغاز ورزش صبحگاهی در سه بوستان بانوان «نرگس»، «پروانه» و «اردیبهشت» خبر داد و گفت: طرح ورزش صبحگاهی ویژه بانوان امروز از بوستان پروانه آغاز شد و امیدواریم زمینه اجرای آن در سایر بوستان‌ها نیز فراهم شود.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
آغاز ورزش صبحگاهی بانوان در سه بوستان قم
شناسه : 70591 | انتشار : ۰۴ تیر ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۷   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شورای شهر قم، زهرا کرمانی در مراسم آغاز ورزش صبحگاهی در بوستان پروانه در پردیسان با اشاره به اهمیت و جایگاه زنان در جامعه اظهار داشت: امروز باید توجه‌ای ویژه به جایگاه زنان در جامعه و خانواده داشت و برای سلامت و شادی و نشاط آنها تلاش کنیم.

وی از تشکیل واحد مشاور بانوان در شهرداری قم خبر داد و افزود: بیش از یک سال است که شهردارفم با انتخاب مشاور در حوزه بانوان در شکل گیری این نگاه و توجه ویژه به زنان اقدام کرده و در این راستا برنامه‌های زیادی در دو حوزه دنبال می‌شود.

مشاور شهردار قم در حوزه بانوان بخش نخست برنامه‌های خود را ویژه بانوان کارمند در شهرداری دانست و بیان کرد: بخشی از برنامه‌ها مربوط به پیگیری مطالبات بانوان شاغل در شهرداری بوده و بخشی نیز مربوط به بانوان و دختران کارمندان شهرداری است که برای آنها در حوزه فرهنگی و اوقات فراغت و ورزش برنامه‌ریزی می‌شود.

وی بخش دوم برنامه‌های شهرداری در حوزه بانوان را توجه به بانوان شهر عنوان کرد و گفت: با توجه به تشکیل کمیسیون زنان و خانواده در شورای اسلامی شهر قم، برنامه‌ریزی‌های کلان برای زنان را در کمیسیون در پیش داریم که با توجه به فعالیت رئیس کمیسیون زنان و خانواده تصمیمات بزرگی در این حوزه گرفته می‌شود.

کرمانی، ورزش بانوان را یکی از اولویت‌های حوزه بانوان اعلام و تصریح کرد: هر خانواده بر پایه بانوان و مادر خانواده می‌چرخد و در فرهنگ پذیری و نشاط و مدیریت خانواده باید نگاه به سمت شادی و نشاط و همچنین سلامت زنان باشد زیرا زنان تزریق کنند مسائل فرهنگی و سلامت به خانواده هستند.

وی ادامه داد: اجرای ورزش صبحگاهی ویژه بانوان با همکاری سازمان پارک‌‌ها و فضای سبز شهرداری،‌‌سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری قم،‌ سپاه علی‌بن‌ابیطالب و اداره کل ورزش و جوانان آغاز شده و بعد از بازدیدهای متعدد بوستان‌های بانوان برای اجرای این طرح انتخاب و در سه بوستان به صورت پایلوت این طرح آغاز شد.

مشاور شهردار قم در حوزه بانوان از آغاز ورزش صبحگاهی در بوستان پروانه خبر داد و خاطرنشان کرد: طرح ورزش صبحگاهی ویژه بانوان امروز از بوستان پروانه آغاز شد و امیدواریم در سایر بوستانها نیز این طرح را اجرا کنیم.

وی در پایان به مسئله توانمندسازی بانوان و حوزه اشتغال بانوان نیز توجه و تأکید کرد: در این حوزه نیز به صورت جدی ورود کرده و امیدواریم به زودی شاهد اتفاقات خوبی در این حوزه و در شهر قم باشیم.

نوشته های مشابه
دولت و شهرداری در مورد مونوریل اختلاف ندارند/ خط B مترو نیاز شهر قم است
تأکید رئیس جمهور بر تکمیل فاز نخست مونوریل
بازدید استاندار و شهردار قم از پروژه مونوریل +تصاویر
نجات ۲ شهروند قمی در آتش‌سوزی خیابان گلزاری
خانه تاریخی توکلی موزه «عاشورا» می‌شود
استقرار سیستم شست‌وشوی خطوط پردازش پسماند در سایت البرز
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.