۳۰ درصد بودجه منطقه یک قم صرف خدمات شهری می‌شود

مدیر منطقه یک شهرداری قم گفت: نگاه ویژه مدیریت شهری برای نهادینه شدن خدمات‌رسانی مطلوب در بین شهروندان با هدف افزایش رضایتمندی و تاب‌آوری شهری، با برنامه‌ریزی‌های هدفمند در راستای تحقق رویکرد شاد و سلامت زیستن از اولویت‌های شهرداری منطقه یک است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
۳۰ درصد بودجه منطقه یک قم صرف خدمات شهری می‌شود
شناسه : 70575 | انتشار : ۰۴ تیر ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۹   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، مجید محمد رضاخانی با بیان اینکه حوزه خدمات شهری نقش به سزایی در رضایت شهروندان از مجموعه مدیریت شهری و در نگاهی کلی‌تر، نظام و انقلاب دارد، اظهار داشت: معاونت خدمات شهری در صف اول مجموعه مدیریت شهری برای خدمات‌رسانی به شهروندان قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه منطقه یک از مناطق قدیمی با ترکیبی از بافت‌های فرسوده و درحال‌توسعه است، افزود: نقش مدیریتی در پیوند خدمات روزانه شهری در قالب شهر به‌عنوان عنصر زنده و حیاتی که نیازمند احیا روزانه با برنامه‌های نگهداری از قبیل رفت‌وروب و جمع‌آوری پسماند و نگهداری معابر و فضای سبز شهری با فعالیت سازمان‌های مختلفی ازجمله سیما، منظر و فضای سبز شهری، پسماند، آتش‌نشانی و ساماندهی مشاغل با معاونت خدمات شهری دارد .

مدیر منطقه یک شهرداری قم با بیان اینکه در بودجه سال جاری در حوزه خدمات شهری ۲۱۴ میلیارد ریال در قالب ۳۳ پروژه تعریف‌شده است. گفت: با برنامه‌ریزی صورت گرفته بحث آب‌های سطحی جایگاه ویژه‌ای در این پروژه‌ها خواهد داشت.

به گفته وی، از پروژه‌های شاخص خدمات شهری به اصلاح انهار سطح منطقه، لایروبی انهار و سپتیک ها، نورپردازی معابر شهری، خرید و نصب المان‌های موضوعی در سطح منطقه، تعمیر، مرمت، ساخت و نصب پل فلزی و دال بتنی منطقه، حفظ و نگهداری محورهای فرهنگی -تاریخی منطقه، طراحی و اجرای نقاشی دیواری منطقه اشاره کرد.

نوشته های مشابه
دولت و شهرداری در مورد مونوریل اختلاف ندارند/ خط B مترو نیاز شهر قم است
تأکید رئیس جمهور بر تکمیل فاز نخست مونوریل
بازدید استاندار و شهردار قم از پروژه مونوریل +تصاویر
نجات ۲ شهروند قمی در آتش‌سوزی خیابان گلزاری
خانه تاریخی توکلی موزه «عاشورا» می‌شود
استقرار سیستم شست‌وشوی خطوط پردازش پسماند در سایت البرز
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.