جواد عزتی با «کت چرمی» به سینماهای قم آمد

فیلم سینمایی «کت چرمی» با بازی جواد عزتی به روی پرده سینماهای قم رفت.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
جواد عزتی با «کت چرمی» به سینماهای قم آمد
شناسه : 70234 | انتشار : ۲۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۶   پرینت

به گزارش «شهر بیست»، جدیدترین فیلمی که این روزها مهمان پرده نقره‌ای سینماهای قم شده، «کت چرمی» به کارگردانی حسین میرزامحمدی از فیلمسازان جوان سینمای ایران است.

میرزامحمدی که پیش‌تر فیلمسازی را با ساخت چند فیلم کوتاه از جمله «نام مرده»، «ماشوم» و «ئاکام» تجربه کرده بود، سال گذشته نخستین فیلم بلند خود را با نام «کت چرمی» ساخت و راهی چهل‌ویکمین جشنواره فیلم فجر کرد.

جشنواره‌ای که برای یکی از بازیگران جوان این فیلم خوش‌یُمن بود و سارا حاتمی موفق به کسب سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن شد. اگرچه این فیلم در ده بخش دیگر از جمله بهترین فیلم، بهترین فیلم اول، بهترین کارگردانی، بهترین فیلمنامه و بهترین نقش اول مرد نیز کاندیدا شده بود اما در نهایت سهمش از جشنواره چهل‌ویکم فقط همان یک سیمرغ سارا حاتمی بود.

جواد عزتی با «کت چرمی» به سینماهای قم آمد

این فیلم که برگ برنده آن قصه‌ای معمایی و مستند است به دختران قربانی شده یک مهمانی می‌پردازد و شباهت‌هایی با ماجرای الکس دارد که چندی پیش اعدام شد. میرزامحمدی در این فیلم تلاش کرده به مسائلی بپردازد که مربوط به قشر دختران بی‌سرپرست و بدسرپرست است و روایتی ملتهب از قاچاق دختران را به تصویر بکشد.

در این فیلم که به ماجرای مرموز یک مهمانی زیرزمینی و دختران قربانی شده آن می‌پردازد، جواد عزتی، صابر ابر، گلاره عباسی، پانته‌آ پناهی‌ها، ستاره پسیانی، عباس جمشیدی‌فر، مائده طهماسبی، بهزاد خلج، امین میری، محمد صدیقی‌مهر، آیدا ماهیانی، سارا حاتمی، رویا تیموریان و سیامک احصایی نقش‌آفرینی می‌کنند.

جواد عزتی با «کت چرمی» به سینماهای قم آمد

از نکات قابل توجه اینکه محمد حسین مهدویان که با «مرد بازنده» در جشنواره چهلم حاضر بود و در جشنواره چهل‌ویکم غایب بود، نامش به عنوان مشاور کارگردان فیلم «کت چرمی» به چشم می‌خورد. در خلاصه داستان این فیلم آمده: «عیسی فرهمند بازرس سازمان بهزیستی در جریان بازدید از یک مرکز نگهداری دختران خیابانی، متوجه باند فساد مشکوکی می‌شود که او را به یک مهمانی زیرزمینی ممنوعه می‌رساند؛ مهمانی کُت‌چرمی…».

«کت چرمی» اگرچه از معدود فیلم‌های چهل‌ویکمین جشنواره فیلم فجر بود که بهمن‌ماه سال گذشته در قم اکران نشد اما حالا اکران عمومی این فیلم فرصت مناسبی را برای تماشاگران سینما و علاقه‌مندان به فیلم‌های اجتماعی در قم فراهم کرده تا به تماشای این فیلم بنشینند.

جواد عزتی با «کت چرمی» به سینماهای قم آمد

پردیس سینمایی «بازار شهر» این فیلم را در دو سانس ۱۹:۳۰ و ۲۳:۵۹، سینما «ونوس» در سانس ۲۲:۳۰، سینما «آیه» در سانس ۱۴ و سینما «تربیت» در سانس ۲۰:۴۵ اکران کرده‌اند.

مخاطبان سینما می‌توانند برای اطلاع از آخرین جزئیات زمان اکران «کت چرمی» در روزهای آتی به سایت سینما تیکت مراجعه کنند.

نوشته های مشابه
چاه‌های مسدود شده شهرداری قم فک پلمب شد
تولید روزانه ۱۰۰ تن کود کمپوست از پسماندهای قم
بی‌خطرسازی ۱۰۰ درصدی پسماندهای پزشکی در قم
قم در حوزه معماری و شهرسازی سرآمد باشد
لزوم همکاری اوقاف برای ساماندهی قبرستان نو
بیمارستان‌های قم ملزم به دریافت پروانه ایمنی هستند
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.