جایگاه نخست قم در نوسازی ناوگان اتوبوس‌رانی

مدیرعامل سازمان اتوبوس‌رانی شهرداری قم گفت: کلان‌شهرها قم در حوزه نوسازی ناوگان اتوبوس‌رانی در جایگاه نخست کشور قرار داشته و از نظر تعداد اتوبوس به جمعیت نیز جزء سه شهر برتر کشور است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
جایگاه نخست قم در نوسازی ناوگان اتوبوس‌رانی
شناسه : 69905 | انتشار : ۲۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۶   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، علی نیک در گفت‌وگویی با اشاره به جایگاه ناوگان اتوبوس‌رانی شهر قم در بین کلان‌شهرهای کشور اظهار داشت: کلان‌شهرها قم در حوزه نوسازی ناوگان اتوبوس‌رانی در جایگاه نخست کشور قرار داشته و از نظر تعداد اتوبوس به جمعیت نیز جزو سه شهر برتر کشور است.

وی یکی از اقدامات مهم سازمان اتوبوس‌رانی شهرداری قم را ساماندهی خطوط به‌منظور افزایش جذب سفر و افزایش خدمات دانست و افزود: مهم‌ترین شاخصه در این راستا کاهش سرفاصله‌های رسیدن اتوبوس به ایستگاه است که در این زمینه اقدامات خوبی در سال گذشته با انعقاد قرارداد خرید خدمات به‌صورت نیم راه و راه صورت گرفت.

مدیرعامل سازمان اتوبوس‌رانی شهرداری قم با بیان اینکه این سازمان یکی از قوی‌ترین سیستم‌های راهبری، کنترل و نظارت بر چگونگی خدمات‌رسانی اتوبوس‌رانی را در کشور دارد، ابراز کرد: هم‌اکنون مرکز کنترل مانیتورینگ یا AVL اتوبوس‌رانی قم به‌صورت کامل حرکات ناوگان اتوبوس‌رانی را رصد و پایش می‌کند.

وی میزان سرفاصله فعلی ناوگان اتوبوس‌رانی قم را ۱۵ دقیقه برشمرد و افزود: در سال ۱۴۰۲ به دنبال کاهش این سرفاصله هستیم، هرچند برخی از اقدامات مانند ترافیک، تصادفات، حفاری‌ها و… سبب افزایش این زمان و ایجاد نارضایتی در بین شهروندان می‌شود.

نوشته های مشابه
دولت و شهرداری در مورد مونوریل اختلاف ندارند/ خط B مترو نیاز شهر قم است
تأکید رئیس جمهور بر تکمیل فاز نخست مونوریل
بازدید استاندار و شهردار قم از پروژه مونوریل +تصاویر
نجات ۲ شهروند قمی در آتش‌سوزی خیابان گلزاری
خانه تاریخی توکلی موزه «عاشورا» می‌شود
استقرار سیستم شست‌وشوی خطوط پردازش پسماند در سایت البرز
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.