ساماندهی کیوسک‌ها و کانکس‌های میدان شهدای ۷۲ تن قم

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قم از ساماندهی غرفه‌ها و دکه‌ها در میدان شهدای ۷۲ تن قم خبر داد و گفت: به‌طورکلی هفت کانکس فرسوده از رده خارج شد و در حال حاضر در میدان شهدای ۷۲ تن چهار کانکس غرفه حمل‌ونقل و دو کانکس غیر حمل‌ونقلی در راستای تأمین نیاز مسافر مستقر است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
ساماندهی کیوسک‌ها و کانکس‌های میدان شهدای ۷۲ تن قم
شناسه : 69831 | انتشار : ۱۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۱   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، سید رضا حسینی در جلسه ساماندهی و انتظام بخشی به غرفه‌ها، کیوسک‌ها و دکه‌های سطح مناطق و بوستان‌های شهری قم، اظهار داشت: در عمده‌ترین بحثی که چالشی شد، موضوع کیوسک‌های میدان شهدای ۷۲ تن بود.

وی با بیان اینکه حدود ۲۰ تا ۲۵ سال است که کیوسک‌های چهار شرکت تأسیس‌شده بود و وضعیت مشخصی برای ارائه خدمات به مردم نداشت، افزود: حتی کانکس یکی از شرکت‌ها پالت چوبی مستقر کرده بود و روی آن پلاستیک کشیده بود و هر یک به شکل و رنگی بود؛ از همه این‌ها مهم‌تر که در زیر حریم برق انتقال بود که خیلی خطرآفرین است.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قم ابراز کرد: شهردار قم در اسفند ۱۴۰۰ خواستار رسیدگی به وضعیت کانکس‌ها و کیوسک‌ها به‌طورجدی شد، تا بتوان خدمات بهتری را به مردم ارائه کرد.

وی عنوان کرد: معاون وقت حمل‌ونقل ترافیک اختلاف‌نظری در چینش کانکس‌ها داشت و دراین‌باره جلسه‌ای برگزار و مسیر را تغییر دادیم که خیلی بهتر شد.

حسینی با تأکید بر اینکه اگر طرح پیرامون و فضای سبز آن انجام شود، واقعاً سیما و منظر میدان شهدای ۷۲ تن تغییر خواهد کرد، یادآور شد: ضمن اینکه در هر کدام از غرفه‌ها، سالن مسافر را طراحی کرده‌ایم و در همان فضا دفتر کار و انبار جانمایی شده است.

وی خاطرنشان کرد: به‌طورکلی هفت کانکس فرسوده از رده خارج شد و در حال حاضر در میدان شهدای ۷۲ تن چهار کانکس غرفه حمل‌ونقل و دو کانکس غیر حمل‌ونقلی در راستای تأمین نیاز مسافر مستقر است.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قم اضافه کرد: در پایانه فدک نیز یک غرفه غیرحمل‌ونقلی داریم که به جهت خدمت به مسافران است.

حسینی عنوان کرد: خارج از پایانه مرکزی، سه غرفه حمل‌ونقلی داخل پایانه فدک و شهدای ۷۲ تن داریم و آماده‌ایم به هر شکلی که مصوب شود سیما و منظر را مطابق سایر طرح تیپ‌های ابلاغی، انجام شود.

نوشته های مشابه
دولت و شهرداری در مورد مونوریل اختلاف ندارند/ خط B مترو نیاز شهر قم است
تأکید رئیس جمهور بر تکمیل فاز نخست مونوریل
بازدید استاندار و شهردار قم از پروژه مونوریل +تصاویر
نجات ۲ شهروند قمی در آتش‌سوزی خیابان گلزاری
خانه تاریخی توکلی موزه «عاشورا» می‌شود
استقرار سیستم شست‌وشوی خطوط پردازش پسماند در سایت البرز
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.