فاز نخست ساماندهی کیوسک‌های شهری اجرا می‌شود

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر امور خدمات شهری شهرداری قم از اجرای فاز نخست ساماندهی و انتظام‌بخشی به غرفه‌ها و کیوسک‌های شهر قم خبر داد و گفت: در فاز نخست سامان‌دهی در کوتاه‌مدت، بحث نظم و انضباط پیرامون دکه‌ها مورد توجه قرار می‌گیرد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
فاز نخست ساماندهی کیوسک‌های شهری اجرا می‌شود
شناسه : 69824 | انتشار : ۱۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۰   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، سید محسن میرهادی در جلسه ساماندهی و انتظام بخشی به غرفه‌ها، کیوسک‌ها و دکه‌های سطح مناطق و بوستان‌های شهری قم، اظهار داشت: قرار است در فاز نخست سامان‌دهی در کوتاه‌مدت، بحث نظم و انضباط پیرامون دکه‌ها را انجام دهیم.

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر امور خدمات شهری شهرداری قم افزود: در بحث جمع‌آوری، اقدامات رنگ‌آمیزی و نمونه‌هایی را که قرار است تعویض شود، با همکاری مناطق و سازمان‌ها، سامانه‌ای اتفاق می‌افتد.

وی با بیان اینکه موضوع ساماندهی و انتظام بخشی به کلیه غرفه‌ها، کیوسک‌ها و دکه‌های سطح مناطق شهری و بوستان‌های قم اهمیت زیادی دارد مطرح کرد: نباید هر کس نسبت به آن بی‌تفاوت باشد.

میرهادی عنوان کرد: تشکیل یک کمیته فنی در این خصوص ضرورت دارد تا به جهت ساختار، بحث فرآیندی که مجوز صادر می‌شود یا به‌نوعی مجدد تمدید کنند، تصمیم‌گیری شود.

وی خاطرنشان کرد: در یک فرآیند باید مرجع صادرکننده مجوز سازمان باشد تا نظر منطقه، اداره کل تخلفات، نظارت یا سازمان‌ها به‌نوعی مورد توجه قرار بگیرد.

نوشته های مشابه
دولت و شهرداری در مورد مونوریل اختلاف ندارند/ خط B مترو نیاز شهر قم است
تأکید رئیس جمهور بر تکمیل فاز نخست مونوریل
بازدید استاندار و شهردار قم از پروژه مونوریل +تصاویر
نجات ۲ شهروند قمی در آتش‌سوزی خیابان گلزاری
خانه تاریخی توکلی موزه «عاشورا» می‌شود
استقرار سیستم شست‌وشوی خطوط پردازش پسماند در سایت البرز
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.