۱۵ اداره استان قم موفق به اخذ گواهی مدیریت پسماند شدند

۱۵ دستگاه اجرايی استان موفق به اخذ گواهی مديريت پسماند در سال ۱۴۰۱ از سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم شدند.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
۱۵ اداره استان قم موفق به اخذ گواهی مدیریت پسماند شدند
شناسه : 69786 | انتشار : ۱۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۲   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، هرساله اداره کل محیط‌زیست استان طی مکاتباتی نسبت به شناسایی دستگاه‌های همکار در زمینه مدیریت پسماند اقدام می‌کند.

در این زمینه و در راستای اجرای طرح مدیریت سبز در ادارات در قالب جشنواره شهید رجایی، ادارات و دستگاه‌های همکار در زمینه تفکیک پسماند توسط سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم شناسایی و معرفی می‌شوند.

سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم نیز طی پایش هایی در طول یک سال، ۱۵ اداره و ارگان همکار در این زمینه را شناسایی و معرفی کرده است.

گفتنی است بر اساس قانون مدیریت پسماند، تمامی تولیدکنندگان پسماند موظف به اجرای ضوابط و دستورالعمل‌های اجرایی قانون مدیریت پسماند از قبیل تفکیک پسماند در مبدأ تولید هستند.

لازم به ذکر است، شرکت آب و فاضلاب، اداره‌کل آموزش فنی‌وحرفه‌ای، اداره‌کل راه و شهرسازی و سازمان جهاد کشاورزی ازجمله این ادارات در استان قم هستند.

نوشته های مشابه
دولت و شهرداری در مورد مونوریل اختلاف ندارند/ خط B مترو نیاز شهر قم است
تأکید رئیس جمهور بر تکمیل فاز نخست مونوریل
بازدید استاندار و شهردار قم از پروژه مونوریل +تصاویر
نجات ۲ شهروند قمی در آتش‌سوزی خیابان گلزاری
خانه تاریخی توکلی موزه «عاشورا» می‌شود
استقرار سیستم شست‌وشوی خطوط پردازش پسماند در سایت البرز
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.