هزینه ۱۶ میلیاردی رفت‌وروب منطقه ۵ قم

مدیر منطقه پنج شهرداری قم گفت: در سال ۱۴۰۱ بالغ‌بر ۱۶۲ میلیارد ریال هزینه رفت‌وروب در سطح منطقه پنج شده است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
هزینه ۱۶ میلیاردی رفت‌وروب منطقه ۵ قم
شناسه : 68164 | انتشار : ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۱   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، زین‌العابدین قراچورلوی اهمیت تنظیف معابر شهری را مورد توجه قرار داد و اظهار داشت: اساس کار شهرداری واحد خدمات شهری، پاک‌سازی به‌موقع محیط‌های عمومی و جمع‌آوری زباله و نخاله‌های شهری است.

وی، هزینه بالای جمع‌آوری زباله و رفت‌وروب معابر را مورد اشاره قرار داد و افزود: در سال ۱۴۰۱ بالغ‌بر ۱۶۲ میلیارد ریال هزینه رفت‌وروب در سطح منطقه پنج شده است.

مدیر منطقه پنج شهرداری قم در رابطه با جمع‌آوری نخاله‌ها در سطح منطقه نیز گفت: در سال گذشته ۶۰۰ کامیون نخاله و خاک مازاد با اعتباری بالغ‌بر یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال جمع‌آوری شد.

قراچورلوی با بیان اقدامات در راستای دفع آب‌های سطحی ابراز کرد: ۶۵ حلقه چاه جذبی به متراژ هزار و ۲۳۰ متر حفر شد که هزینه این پروژه‌ها اعتباری بیش از ۸ میلیارد ریال بوده است.

وی در خصوص جمع‌آوری و ساماندهی نهرهای منطقه نیز مطرح کرد: ۴۵۰ متر از نهرهای منطقه ساماندهی و کانال‌کشی شده و اعتباری بیش از ۱۱ میلیارد و ۲۰ میلیون ریال صرف سرپوشیده کردن نهرهای کوچه ۴/۱ خیابان آذر، کوچه ۳۰ بلوار خلیج‌فارس و انتهای خیابان آل یاسین شده است.

مدیر منطقه پنج شهرداری قم در رابطه با آذین‌بندی معابر و میادین خاطرنشان کرد: ۵۰۰ عدد پرچم اهتزاز ، ۲ هزار پرچم تک چوب و ۱۰۰۰ متر پرچم ریسه‌ای با اعتباری بالغ‌بر یک میلیارد ریال نصب‌شده است.

نوشته های مشابه
طرح جامع شهرک سوم پرنیان قم ابلاغ شد
نجات جان مادر باردار قمی
ضرورت همراهی اوقاف برای بازگشایی دروازه ری
توسعه هوشمندسازی ترافیکی در پردیسان
طلب ۶ هزار میلیاردی شهرداری قم از نهادهای دولتی
فاز نخست خط یک مترو قم برق‌دار شد
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.