احداث زمین ورزشی روباز در پردیسان قم

مدیر منطقه هشت شهرداری قم از اتمام عملیات عمرانی زمین ورزشی روباز در بوستان انقلاب پردیسان خبر داد و گفت: این زمین ورزشی چندمنظوره بوده و برای ورزش‌هایی همچون فوتبال، والیبال، بسکتبال و بدمینتون طراحی‌شده است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
احداث زمین ورزشی روباز در پردیسان قم
شناسه : 67969 | انتشار : ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۶   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، محمدحسین علی‌اکبری با اشاره تأکیدات شهردار قم در خصوص اهمیت گسترش فضاهای ورزشی در سطح شهر اظهار داشت: افزایش سرانه مکان‌های ورزشی در سطح شهر یک ضرورت است که با توجه به بالا بودن جمعیت جوان در پردیسان این ضرورت در این منطقه دوچندان است.

وی ادامه داد: شهرداری منطقه با توجه به این مهم، در این راستا در سال گذشته مجتمع فرهنگی ورزشی چندمنظوره شهید ذوالفقاری را به مرحله بهره‌برداری رساند و در ابتدای سال جاری نیز زمین ورزشی روباز در بوستان انقلاب احداث‌شده است.

مدیر منطقه هشت شهرداری قم مساحت این زمین ورزشی را ۱۵۰۰مترمربع عنوان کرد و افزود: اجرای زیرسازی و بتن کف به مساحت ۱۵۰۰مترمربع، اجرای فنس کامل به مساحت ۵۰۰ مترمربع و خط‌کشی و رنگ بتن به‌صورت تفکیکی ازجمله اقدامات شهرداری منطقه برای آماده‌سازی این زمین ورزشی است.

علی‌اکبری خاطرنشان کرد: این زمین ورزشی چندمنظوره است و برای ورزش‌هایی همچون فوتبال، والیبال، بسکتبال و بدمینتون طراحی‌شده است.

نوشته های مشابه
چاه‌های مسدود شده شهرداری قم فک پلمب شد
اجرای ۲۱۹ میلیارد تومان پروژه عمرانی در منطقه ۶ قم
بررسی راهکارهای فرهنگ‌سازی مصرف بهینه برق در قم
ضرورت تقویت آموزش پسماند در مدارس و مساجد
تولید روزانه ۱۰۰ تن کود کمپوست از پسماندهای قم
بی‌خطرسازی ۱۰۰ درصدی پسماندهای پزشکی در قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.