در گفت‌وگو با «شهر۲۰» عنوان شد

تولید ۱۳۰ فیلم در قم

معاون هنری و سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم از تولید ۱۳۰ فیلم کوتاه و نیمه بلند در سال ۱۴۰۱ خبر داد و گفت: پروژه‌های سینمایی استان از حالت بومی خارج شده و در سطح حرفه‌ای تولید می‌شود.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
تولید ۱۳۰ فیلم در قم
شناسه : 67872 | انتشار : ۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۳   پرینت

محمد کاظم رضوانی در گفت‌وگو با خبرنگار «شهر بیست» با اشاره به سطح حرفه‌ای تولیدات سینمایی استان، اظهار کرد: پروژه‌های سینمایی استان از حالت بومی خارج شده و در سطح حرفه‌ای تولید می‌شود.

وی تصریح کرد: امروز بخشی از هنرمندان قم در پروژه‌های مطرح سینمایی فعالیت دارند و از توان و ظرفیت آنان در پروژه‌های ملی استفاده می‌شود.

معاون هنری و سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم با تأکید بر اینکه توسعه فیلمسازی در استان نیازمند حمایت همه دستگاه‌های فرهنگی است، گفت: البته متولی اصلی این موضوع اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی است و سال گذشته با تلاش هنرمندان فیلمساز و حمایت مادی و معنوی این اداره‌کل، ۱۳۰ فیلم کوتاه و نیمه بلند تولید شده است.

رضوانی افزود: در بخشی از این پروژه‌ها که با موضوعات اجتماعی ساخته می‌شود، شاهد حضور و نقش‌آفرینی هنرمندان مطرح کشور هستیم.

وی افزود: بضاعت ما در اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم تمام قد در اختیار و خدمت هنرمندان و فعالان عرصه سینماست.

معاون هنری و سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم با اشاره به برگزاری جشنواره‌های سینمایی در سال گذشته، گفت: امسال نیز دومین جشنواره مهر سینمای ایران در قم برگزار خواهد شد و اداره سینمایی فعالیت‌های هنرمندان و فعالان سینمایی استان را برای تجلیل در این آیین رصد می‌کند.

رضوانی، همچنین در خصوص حمایت از فیلمسازان و مؤسسات سینمایی نیز عنوان کرد: بعضی از پروژه‌های سینمایی که با موضوعات مورد نظر اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی تولید می‌شود به طور مستقیم از امکانات این اداره‌کل حمایت می‌شوند.

وی افزود: بعضی از هنرمندان و فعالان سینمایی استان نیز از تسهیلات قرض‌الحسنه برخوردار شدند و از مؤسسات فیلمسازی و انجمن سینمای جوانان استان نیز در قالب تفاهم‌نامه‌ها حمایت شده است.

نوشته های مشابه
دولت و شهرداری در مورد مونوریل اختلاف ندارند/ خط B مترو نیاز شهر قم است
تأکید رئیس جمهور بر تکمیل فاز نخست مونوریل
بازدید استاندار و شهردار قم از پروژه مونوریل +تصاویر
نجات ۲ شهروند قمی در آتش‌سوزی خیابان گلزاری
خانه تاریخی توکلی موزه «عاشورا» می‌شود
افزایش ۳۰ درصدی صدور مجوز کتاب در قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.