اجرای ۷۵ پروژه در منطقه ۲ قم

مدیر منطقه دو شهرداری قم از اجرای ۷۵ پروژه با اعتباری بالغ‌بر ۵ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان در سال گذشته خبر داد و شاخص‌ترین پروژه این منطقه را زیرگذر و تقاطع شهدای امنیت با اعتباری بیش از ۳ هزار میلیارد ریالی عنوان کرد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
اجرای ۷۵ پروژه در منطقه ۲ قم
شناسه : 67712 | انتشار : ۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۴   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، رضا رحیمی به تعداد پروژه‌های انجام‌شده در سطح منطقه دو در سال ۱۴۰۱ اشاره کرد و اظهار داشت: در سال گذشته ۷۵ پروژه با اعتباری بالغ‌بر ۵ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان در سطح منطقه دو به بهره‌برداری رسید و در اختیار شهروندان قرار گرفت.

وی یکی از این پروژه‌ها را لوله‌گذاری در بلوار جمهوری اسلامی دانست و ابراز کرد: ۷۰۰ متر طول لوله‌گذاری در حدفاصل خیابان جوادالائمه تا رودخانه قم با اعتباری بالغ‌بر ۶۰ میلیارد ریال در سال گذشته اجرایی شد.

مدیر منطقه دو شهرداری قم، از توزیع بیش از ۱۰ هزار تن آسفالت در سطح معابر اصلی و فرعی با هزینه‌ای بالغ‌بر ۱۵۰ میلیارد ریال خبر داد.

وی با بیان اینکه در راستای هدایت آب‌های سطحی نیز احداث کانال خیابان خازنی و بلوار جمهوری اسلامی صورت گرفت، مطرح کرد: این پروژه با ۱۲۰۰ متر طول و با مبلغی بالغ‌بر ۷۰ میلیارد ریال مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

رحیمی شاخص‌ترین پروژه در سطح منطقه دو را زیرگذر و تقاطع شهدای امنیت با اعتباری بیش از ۳ هزار میلیارد ریالی برشمرد و یادآور شد: این پروژه در یکی از گام‌های طرح بزرگ قم در مسیر تحول در انتهای سال گذشته به بهره‌برداری رسید و این پروژه نقش مهمی در مدیریت ترافیک داشته و تکمیل شدن یکی از شریان‌های ترافیکی شهر به شمار می‌رود.

نوشته های مشابه
دولت و شهرداری در مورد مونوریل اختلاف ندارند/ خط B مترو نیاز شهر قم است
تأکید رئیس جمهور بر تکمیل فاز نخست مونوریل
بازدید استاندار و شهردار قم از پروژه مونوریل +تصاویر
نجات ۲ شهروند قمی در آتش‌سوزی خیابان گلزاری
خانه تاریخی توکلی موزه «عاشورا» می‌شود
استقرار سیستم شست‌وشوی خطوط پردازش پسماند در سایت البرز
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.