اجرای ۷ پروژه فضای سبز در منطقه دو قم

مدیر منطقه دو شهرداری قم از اجرای ۷ پروژه فضای سبز در سطح منطقه با اعتباری حدود ۷۰ میلیارد ریال خبر داد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
اجرای ۷ پروژه فضای سبز در منطقه دو قم
شناسه : 67363 | انتشار : ۲۷ فروردین ۱۴۰۲ - ۰۵:۴۱   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، رضا رحیمی با اشاره به اقدامات حوزه فضای سبز در سال ۱۴۰۱، اظهار داشت: اجرای شبکه خام به متراژ هزار و ۸۰۰ متر طول با لوله‌گذاری ۱۱۰ و ۱۶۰ برای اجرای سیستم آبیاری قطره‌ای با اعتباری بالغ‌بر ۱۵ میلیارد ریال در بلوار شادقلی خان، توحید و خیابان جوادالائمه در سال گذشته اجرایی شد.

وی، اجرای توسعه فضای سبز معابر، باغچه سازی و درختکاری به متراژ ۲ هزار و ۸۵۰ مترمربع با اعتباری بالغ‌بر ۹ میلیارد ریال را از دیگر پروژه‌های حوزه فضای سبز دانست و افزود: این پروژه در خیابان‌های توحید، نسترن، بنی فضل و امام رضا(ع) انجام‌شده است.

مدیر منطقه دو شهرداری قم ادامه داد: مبلمان شهری شامل نیمکت و سطل زباله، مجموعه بازی کودکان، کفپوش نیز در بوستان‌های فدک، گل‌ها و امام رضا(ع) با اعتباری بالغ‌بر ۶ میلیارد ریال صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه سیستم آبیاری تحت‌فشار یا قطره‌ای بوستان‌های معصومیه، جوان و رضوی با اعتباری بالغ‌بر ۱۲ میلیارد ریال و به متراژ ۲۴ هکتار در سال گذشته انجام‌شده است، گفت: فضای سبز رمپ D پل ۹ دی نیز به متراژ ۴ هزار و ۲۰۰ مترمربع با اعتبار ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریالی اجرا شد.

رحیمی با تأکید بر اینکه فضای سبز بلوار جمهوری به متراژ ۲ هزار و ۴۰۰ متر با اعتبار ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریالی اجرا شد، عنوان کرد: همچنین فضای سبز بوستان صداقت به متراژ ۲ هزار و ۳۰۰ مترمربع با اعتباری بالغ‌بر ۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در سال ۱۴۰۱ به سرانجام رسید.

نوشته های مشابه
دولت و شهرداری در مورد مونوریل اختلاف ندارند/ خط B مترو نیاز شهر قم است
تأکید رئیس جمهور بر تکمیل فاز نخست مونوریل
بازدید استاندار و شهردار قم از پروژه مونوریل +تصاویر
نجات ۲ شهروند قمی در آتش‌سوزی خیابان گلزاری
خانه تاریخی توکلی موزه «عاشورا» می‌شود
استقرار سیستم شست‌وشوی خطوط پردازش پسماند در سایت البرز
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.