برگزاری ویژه‌برنامه‌های ۱۲ و ۱۳ فروردین در قم

دبیر ستاد نوروزی سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری قم از برگزاری برنامه‌های ویژه در ۱۲ و ۱۳ فروردین با همکاری دستگاه‌های مختلف کمیته بوستان‌ها و حریم حرم قرارگاه ۱۹ دی استان قم خبرداد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
برگزاری ویژه‌برنامه‌های ۱۲ و ۱۳ فروردین در قم
شناسه : 66836 | انتشار : ۱۲ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۸   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، مجتبی بستان با اشاره به اینکه از ابتدای نوروز برنامه‌های فرهنگی، اجتماعی و ورزشی مختلفی در بوستان‌های قم اجرا می‌شود، اظهار کرد: باتوجه به همزمانی عید نوروز با ماه مبارک رمضان این برنامه‌ها تا عید فطر ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه در روز جمهوری اسلامی و روز طبیعت برنامه‌های ویژه‌ای برای همشهریان و زائرین و مسافرین گرامی خواهیم داشت، مطرح کرد: در این دو روز خانواده‌ها می‌توانند بعد از افطار در بوستان‌های شهری و منطقه‌ای حضور پیدا کرده و از ویژه برنامه‌ها بهره‌مند شوند.

سرپرست معاونت فرهنگی سازمان فرهنگی شهرداری قم ادامه داد: آغاز برنامه‌های این دو روز با اقامه نماز مغرب و عشاء خواهد بود و در ادامه شاهد برپایی محفل قرآنی، ویژه برنامه‌های ورزشی، فرهنگی، اجتماعی، اجرای سرود، اجرای نمایش خواهیم بود.

وی با اشاره به اینکه این برنامه‌ها در ۱۵ بوستان شهری و منطقه ای برگزار می گردد افزود: این برنامه‌ها با همکاری دستگاه های مختلف کمیته بوستانها و حریم حرم قرارگاه ۱۹ دی از جمله سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری، سپاه امام علی‌بن‌ابی‌طالب(ع)، قرارگاه ۱۹ دی،دفتر تبلیغات اسلامی، سازمان تبلیغات اسلامی، اداره‌کل ورزش و جوانان استان قم، نیروی انتظامی و .. برگزار می‌شود.

نوشته های مشابه
دولت و شهرداری در مورد مونوریل اختلاف ندارند/ خط B مترو نیاز شهر قم است
تأکید رئیس جمهور بر تکمیل فاز نخست مونوریل
بازدید استاندار و شهردار قم از پروژه مونوریل +تصاویر
نجات ۲ شهروند قمی در آتش‌سوزی خیابان گلزاری
خانه تاریخی توکلی موزه «عاشورا» می‌شود
استقرار سیستم شست‌وشوی خطوط پردازش پسماند در سایت البرز
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.