استقرار ناظرین بخش خصوصی در پارکینگ‌های قم

مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم گفت: ناظرین بخش خصوصی با هدف نظارت مستمر و افزایش کیفیت خدمات به مسافرین و زائرین، در پارکینگ‌های عمومی تحت نظارت سازمان ترافیک مستقر شده‌اند.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
استقرار ناظرین بخش خصوصی در پارکینگ‌های قم
شناسه : 66544 | انتشار : ۰۴ فروردین ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۵   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، اجرای طرح ناظرین مقیم در پارکینگ‌های عمومی سطح شهر با هدف نظارت مستمر و افزایش کیفیت خدمات‌رسانی به زائرین و مجاورین بخصوص در هسته مرکزی شهر قم همزمان به آغاز تعطیلات نوروزی در قم به اجرا درآمد.

مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم در این خصوص اظهار داشت: در جلساتی که در اسفندماه گذشته با پیمانکاران پارکینگ‌دار داشتیم، انتظارات و توقعات مجموعه شهرداری و همچنین مطالبات شهروندان و زائرین از پارکینگ‌ها منتقل و نسبت به نواقص موجود تذکرات لازم ارائه شد.

حسین شعبان زاده افزود: بعدازاین موضوع و با هدف نظارت مستمر و افزایش کیفیت خدمات ارائه‌شده، ناظرینی از بخش خصوصی جهت استقرار دائم در پارکینگ‌ها بکارگیری و شرح خدماتی در این خصوص به ایشان ابلاغ شد.

به گفته وی، بحث نظافت، رعایت حسن خلق در برخورد با مراجعین، اعمال نرخ‌های جدید، استفاده از حداکثر ظرفیت پارکینگ‌ها و گزارش نواقص پرسنلی و فنی از عمده‌ترین شرح خدماتی بوده که به ناظرین منتقل شده است.

مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم اضافه کرد: شهروندان می‌توانند در صورت هرگونه نواقص یا مشکلی در پارکینگ‌ها با سامانه ارتباط مردمی ۱۳۷ شهرداری قم تماس گرفته و موضوع را تا رفع کامل آن پیگیری نمایند.

نوشته های مشابه
دولت و شهرداری در مورد مونوریل اختلاف ندارند/ خط B مترو نیاز شهر قم است
تأکید رئیس جمهور بر تکمیل فاز نخست مونوریل
بازدید استاندار و شهردار قم از پروژه مونوریل +تصاویر
نجات ۲ شهروند قمی در آتش‌سوزی خیابان گلزاری
خانه تاریخی توکلی موزه «عاشورا» می‌شود
استقرار سیستم شست‌وشوی خطوط پردازش پسماند در سایت البرز
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.