آماده‌باش ۵۲۰ آتش‌نشان قمی در ایام نوروز

سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم گفت: تعداد ۵۲۰ نفر از پرسنل آتش‌نشانی قم به‌صورت ۲۴ ساعته در ایام تعطیلات نوروزی در آماده‌باش کامل هستند.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
آماده‌باش ۵۲۰ آتش‌نشان قمی در ایام نوروز
شناسه : 66540 | انتشار : ۰۴ فروردین ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۸   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، علی زندیه با اشاره به اینکه در ایام نوروز باتوجه به حضور مسافرین، حجم فعالیت سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی افزایش پیدا می‌کند، اظهار کرد: تمام تلاش‌ها در این راستا بوده که خدمت‌رسانی مطلوبی به همشهریان، زائرین و مسافرین داشته باشیم تا کوچک‌ترین حادثه‌ای برای آنان رخ ندهد.

وی از مناسبت‌های قبل از نوروز ازجمله نیمه شعبان و چهارشنبه‌سوری یاد کرد و گفت: از پیش از نیمه شعبان تعداد ۵۲۰ نفر از پرسنل آتش‌نشانی در مسجد مقدس جمکران مستقر شدند.

سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم با بیان اینکه در این ایام تمام دستگاه‌ها و تجهیزات نیز در حالت آماده‌باش قرار داشتند، مطرح کرد: در نیمه شعبان امسال از آتش‌نشانان داوطلب به‌خصوص در بخش بانوان استفاده کردیم.

وی ادامه داد: خوشبختانه در چهارشنبه آخر سال نیز با همکاری نیروی انتظامی شاهد مراسم کم حادثه‌ای بودیم.

زندیه با اشاره به اینکه در مراسم سال‌تحویل نیز ۷ دستگاه خودرو و ۴ موتورسیکلت در مسجد مقدس جمکران مستقر بودند، عنوان کرد: همچنین حرم حضرت معصومه(س) را نیز همزمان با سال‌تحویل پوشش کامل دادیم.

وی با تأکید بر اینکه سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم ۵۲۰ نفر پرسنل دارد، خاطرنشان کرد: تمام این افراد به‌صورت ۲۴ ساعته در ایام تعطیلات نوروزی فعال هستند.

سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم با اشاره به اینکه ۶ نقطه توسط ستاد تسهیلات زائرین برای اسکان مسافرین در نظر گرفته‌شده بود، تصریح کرد: در تمام این نقاط تجهیزات مستقر شده‌اند و با دوربین‌های حرارتی روشن کردن شعله در چادرهای مسافرتی رصد می‌شود.

وی با بیان اینکه در نخستین روز سال جاری، ۳۳ مورد عملیات صورت گرفته است، یادآور شد: پیش‌بینی این است که در سایر روزهای ایام نوروز نیز روزانه حدود ۳۰ عملیات داشته باشیم.

نوشته های مشابه
دولت و شهرداری در مورد مونوریل اختلاف ندارند/ خط B مترو نیاز شهر قم است
تأکید رئیس جمهور بر تکمیل فاز نخست مونوریل
بازدید استاندار و شهردار قم از پروژه مونوریل +تصاویر
نجات ۲ شهروند قمی در آتش‌سوزی خیابان گلزاری
خانه تاریخی توکلی موزه «عاشورا» می‌شود
استقرار سیستم شست‌وشوی خطوط پردازش پسماند در سایت البرز
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.