تلاش برای تأمین مایحتاج مسافران نوروزی در قم

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری قم از تلاش برای تأمین مایحتاج مسافرین نوروزی در قم با ایجاد غرفه‌های مختلف در سطح شهر خبر داد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
تلاش برای تأمین مایحتاج مسافران نوروزی در قم
شناسه : 66480 | انتشار : ۰۴ فروردین ۱۴۰۲ - ۰۱:۰۳   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، علیرضا مظفری با اشاره به اینکه فعالیت‌های ستاد تسهیلات زائرین و خدمات سفر شهرداری قم از پیش از نیمه شعبان آغازشده بود، اظهار کرد: کمیته ارزاق این ستاد اقدامات مختلفی ازجمله تأمین مایحتاج عمومی مسافرین نیمه شعبان تا تأمین میوه شب عید را دنبال می‌کند.

وی با اشاره به اینکه ۱۲ غرفه عرضه تزئینات سفره هفت‌سین و ماهی توسط این کمیته برپاشده است، مطرح کرد: همچنین ۵۵ غرفه عرضه میوه ریحان نیز وظیفه تأمین میوه شب عید را دنبال می‌کنند.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم با بیان اینکه همچنین حدود ۵۵ دکه تنقلات در سطح شهر و ورودی‌های شهر فعال شده‌اند، عنوان کرد: ۱۸ فروشگاه همشهری نیز به‌صورت مستقل تأمین مایحتاج مردم را دنبال می‌کنند.

وی با تأکید بر اینکه ۱۰ جایگاه به‌روز CNG نیز استانداردسازی شده و خدمات ۲۴ ساعته انجام می‌‎دهند، خاطرنشان کرد: ۱۴ غرفه عرضه میوه تنظیم بازار نیز در مناطق هشت‌گانه فعالیت دارند.

مظفری با بیان اینکه تلاش شده شهروندان در تمامی مناطق بتوانند از این ظرفیت بهره‌مند شوند، تصریح کرد: موضوع نظارت بر کیفیت و قیمت میوه‌ها توسط ستاد تنظیم بازار استان دنبال می‌شود.

وی با اشاره به اینکه برای آسایش زندگی شهروندان از سال ۹۵ دو شهرک صنوف و خودرویی را در خارج از محدوده شهری ایجاد کرده‌ایم، یادآور شد: خوشبختانه با مشارکت بخش خصوصی شهرک خودرو با ۲۷ هکتار مساحت آماده و فعالین این صنف نیز استقبال خوبی از این شهرک داشته‌اند.

نوشته های مشابه
دولت و شهرداری در مورد مونوریل اختلاف ندارند/ خط B مترو نیاز شهر قم است
تأکید رئیس جمهور بر تکمیل فاز نخست مونوریل
بازدید استاندار و شهردار قم از پروژه مونوریل +تصاویر
نجات ۲ شهروند قمی در آتش‌سوزی خیابان گلزاری
خانه تاریخی توکلی موزه «عاشورا» می‌شود
استقرار سیستم شست‌وشوی خطوط پردازش پسماند در سایت البرز
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.