جزئیات ویژه‌برنامه‌های ماه مبارک رمضان در مسجد جمکران

معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران به تشریح جزئیات ویژه برنامه‌های ماه مبارک رمضان در این مسجد مقدس پرداخت و گفت: مراسم باشکوه جزء‌خوانی قرآن کریم هر روز از ساعت ۱۱ صبح در مسجد مقام برگزار و به صورت زنده از شبکه قرآن و معارف سیما پخش خواهد شد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
جزئیات ویژه‌برنامه‌های ماه مبارک رمضان در مسجد جمکران
شناسه : 66379 | انتشار : ۰۳ فروردین ۱۴۰۲ - ۰۶:۱۹   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از مرکز خبر مسجد جمکران، حجت‌الاسلام یاسین حسین‌آبادی با اشاره به ویژه برنامه‌های مسجد جمکران همزمان با فراسیدن ماه مبارک رمضان، اظهار کرد: هر روز از ساعت ۱۱ مراسم باشکوه جزء خوانی قرآن کریم در مسجد مقام برگزار و به صورت زنده از شبکه قرآن و معارف سیما پخش خواهد شد.

وی با بیان اینکه در ایام ماه مبارک رمضان بعد از نماز ظهر و عصر محفل معارفی با سخنرانی حجج‌اسلام‌والمسلمین مؤمنی، تراشیون و فرحزاد برگزار می‌شود، تصریح کرد: همچنین شب‌ها در مسجد مقدس جمکران از ساعت ۱۲ بامداد مراسم مناجات‌خوانی با حضور مداحان اهل‌بیت از جمله سید علی حسینی‌نژاد، حاج حسن شالبافان و… برگزار خواهد شد.

معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران به ویژه برنامه‌های شب های قدر اشاره کرد و گفت: مراسم شب‌های قدر با سخنرانی حجج‌اسلام‌والمسلمین مؤمنی، میرباقری و رفیعی و قرائت دعای جوشن کبیر با حضور مداحان اهل‌بیت(ع) برگزار می‌شود.

وی افزود: همچنین به مناسبت ۱۷ رمضان سالروز بنای مسجد مقدس جمکران به امر امام زمان (عج) ویژه برنامه‌هایی اجرا خواهد شد.

حسین‌آبادی با اشاره به اینکه در ایام ماه پربرکت رمضان هر شب ویژه برنامه‌های خاص نوجوانان در مجموعه‌های جوانه‌های انتظار و گل نرگس برگزار خواهد شد، اضافه کرد: راویان انتظار نیز در این ایام در صحن های مسجد مقدس جمکران حضور یافته و پاسخگوی سؤالات شرعی زائران خواهند بود.

نوشته های مشابه
دولت و شهرداری در مورد مونوریل اختلاف ندارند/ خط B مترو نیاز شهر قم است
تأکید رئیس جمهور بر تکمیل فاز نخست مونوریل
بازدید استاندار و شهردار قم از پروژه مونوریل +تصاویر
نجات ۲ شهروند قمی در آتش‌سوزی خیابان گلزاری
خانه تاریخی توکلی موزه «عاشورا» می‌شود
افزایش ۳۰ درصدی صدور مجوز کتاب در قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.