ضرورت مشارکت نهادهای مردمی در طرح «کاشت یک میلیارد درخت»

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قم با بیان اینکه برای تحقق طرح «کاشت یک میلیارد درخت» نیازمند استفاده از ظرفیت‌های مردمی هستیم، گفت: اجرای این طرح بدون مشارکت‌ مردم امکان تحقق ندارد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
ضرورت مشارکت نهادهای مردمی در طرح «کاشت یک میلیارد درخت»
شناسه : 65821 | انتشار : ۱۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۵   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی اداره‌کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان قم، محمدرضا حاجی‌رضا با حضور در اداره‌کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان قم، فرا رسیدن هفته منابع طبیعی را تبریک گفت و اظهار کرد: در شرایط خاص امروز کشور همگان باید تلاش کنیم تا بهترین خدمات را به مردم ارائه داده و در راستای حفاظت از سرمایه‌های ملی از هیچ کوششی دریغ نکنیم.

وی با تأکید بر اینکه حفاظت از منابع طبیعی یک وظیفه همگانی است، اضافه کرد: حفظ امنیت غذایی و محیط زیست سالم برای آیندگان یک خط قرمز است که نباید اجازه عبور از این خط قرمز را بدهیم.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قم با بیان اینکه رویکرد ما افزایش هم‌افزایی و حمایت ویژه از اداره‌کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان است، تصریح کرد: طرح کاشت یک میلیارد درخت یک طرح بزرگ است که برای تحقق این امر نیازمند استفاده از ظرفیت‌های مردمی هستیم و بدون مردم تحقق این هدف شدنی نیست.

وی با تأکید بر اینکه سازمان جهاد کشاورزی در راستای استفاده از ظرفیت‌های مردمی در طرح کاشت یک میلیارد درخت، یک جریان‌سازی جدی را دنبال می‌کند، گفت: در حوزه‌های مختلف در کنار منابع طبیعی هستیم تا بتوانیم از سرمایه‌های ایران اسلامی حراست کنیم.

نوشته های مشابه
دولت و شهرداری در مورد مونوریل اختلاف ندارند/ خط B مترو نیاز شهر قم است
تأکید رئیس جمهور بر تکمیل فاز نخست مونوریل
بازدید استاندار و شهردار قم از پروژه مونوریل +تصاویر
نجات ۲ شهروند قمی در آتش‌سوزی خیابان گلزاری
خانه تاریخی توکلی موزه «عاشورا» می‌شود
استقرار سیستم شست‌وشوی خطوط پردازش پسماند در سایت البرز
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.