تجلی مفاهیم بلند شیعی در آثار جشنواره گرافیک رضوی

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان قم، محصول‌محور بودن را مهم‌ترین ویژگی هشتمین جشنواره ملی گرافیک رضوی عنوان کرد و گفت: این جشنواره بستر مناسبی برای انتقال مفاهیم بلند شیعی با زبان هنر به جهان است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
تجلی مفاهیم بلند شیعی در آثار جشنواره گرافیک رضوی
شناسه : 65131 | انتشار : ۰۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۶   پرینت

به گزارش «شهر بیست»، مهدی توکلیان در حاشیه برپایی کارگاه «پوستر رضوی» در قم، با ابراز خرسندی از اینکه قم میزبان رویداد ملی جشنواره گرافیک رضوی است، گفت: این رویداد ملی ثابت‌ کرد که هنر برای هنر نیست، هنر برای مردم است و در مخاطب و جامعه هدف خودش تأثیرگذار است.

وی به حضور اساتید ممتاز حوزه گرافیک در کارگاه پوستر رضوی اشاره کرد و گفت: این جشنواره هم برای متخصصان گرافیک و علاقه‌مندانی که در اینجا گردهم آمدند و تولید اثر می‌کنند و هم برای عموم مخاطبان که این آثار را نظاره خواهند کرد، حائز اهمیت است.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان قم، محصول‌محور بودن را مهم‌ترین ویژگی هشتمین جشنواره ملی گرافیک رضوی عنوان کرد و گفت: علاوه بر اینکه محصولات این رویداد ملی برای عموم مردم قابل استفاده است، تمام کسانی که می‌خواهند بحث تخصصی در حوزه هنر دینی و شیعی و قدسی داشته باشند، می‌توانند از خروجی‌های این رویداد ملی استفاده کنند.

تجلی مفاهیم بلند شیعی در آثار جشنواره گرافیک رضوی

توکلیان افزود: امیدوارم از این دست رویدادهای ملی به میزبانی قم با حمیت و جدیت و حمایت بیشتر مدیریت شهری و مدیریت فرهنگی استان با هدف تولید محصولات هنری بهتر برای بیرون از مرزهای ایران تداوم داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: ما باید بتوانیم محصولاتی در حوزه هنر در قم به عنوان مرکز جهان تشیع تولید کنیم که هم برای جبهه مقاومت و مسلمانان الگوسازی کند و هم اینکه ما بواسطه هنر و زبان هنر مفاهیم بلند شیعی را به جهان منتقل کنیم.

نوشته های مشابه
دولت و شهرداری در مورد مونوریل اختلاف ندارند/ خط B مترو نیاز شهر قم است
تأکید رئیس جمهور بر تکمیل فاز نخست مونوریل
بازدید استاندار و شهردار قم از پروژه مونوریل +تصاویر
نجات ۲ شهروند قمی در آتش‌سوزی خیابان گلزاری
خانه تاریخی توکلی موزه «عاشورا» می‌شود
افزایش ۳۰ درصدی صدور مجوز کتاب در قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.