هنرمندان متعهد فرماندهان جنگ نرم هستند

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر قم، برگزاری کارگاه پوستر رضوی را عامل ایجاد یک سرمایه اجتماعی دانست و گفت: ما باید از سرمایه‌های اجتماعی برای تقویت فرماندهان جنگ نرم استفاده کنیم، این فرماندهان هنرمندان متعهدی هستند که مفاهیم و ارزش‌ها را با زبان هنر منتقل می‌کنند.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
هنرمندان متعهد فرماندهان جنگ نرم هستند
شناسه : 65129 | انتشار : ۰۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۹   پرینت

به گزارش «شهر بیست»، مصطفی ملایی در حاشیه برپایی کارگاه «پوستر رضوی» در قم با بیان اینکه برگزاری این رویدادها اهمیت قائل شدن برای مفاهیم ارزشی است، اظهار کرد: این اتفاقات فرصتی را برای بهره‌گیری از ظرفیت هنر و ارائه ظرفیت هنرمندان فراهم می‌سازد.

وی با تأکید بر بیان مفاهیم ارزشمند دینی با زبان هنر و زمانه گفت: با گردهم آوردن هنرمندان از نقاط مختلف کشور یک سرمایه اجتماعی را در قم پدید آورده‌ایم و هنرمندان با استفاده از ظرفیت کارگاه پوستر رضوی با یکدیگر آشنا می‌شوند و کار خود را ارتقا می‌بخشند.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر قم گفت: در جنگ سخت گلوله کار می‌کند اما در جنگ نرم کلام و مفاهیم کار می‌کند، در جنگ سخت معبر کارساز است اما در جنگ نرم منبر و بیان مفاهیم مهم است، جنگ سخت مدیریت مکان دارد اما در جنگ نرم مدیریت افکار و افراد مطرح است و در جنگ سخت منطقه عملیاتی مطرح است اما در جنگ نرم منطق مورد توجه است.

وی با بیان اینکه هنرمندان ما قدرت‌های بسیاری در جنگ نرم دارند، گفت: فرمانده جنگ نرم ما افرادی هستند که بتوانند با ابزار هنر مفاهیم را منتقل کنند.

ملایی با بیان اینکه کار در شرایطی که حداقل ۵۳ کشور مقابل ما ایستاده‌اند بسیار سخت است، اظهار کرد: دشمن اوج توان خود را در تهاجم اخیر بکار گرفتند و در یک جنگ جهانی علیه ما وارد میدان شدند اما نتوانستند کاری را رقم بزنند.

وی ادامه داد: دشمن به جایگاه ما پی برد و متوجه شد که مردم پای انقلاب، ارزش‌ها و مفاهیم دینی هستند و پایبندی به مفاهیم ارزشی و انقلابی از آموزه‌های دین ما است همانطور که آن‌ها عنکبوت مقدس را می‌سازند هنرمندان ما نیز باید مهربانی امام رضا(ع) را به جهانیان معرفی کنند.

نوشته های مشابه
دولت و شهرداری در مورد مونوریل اختلاف ندارند/ خط B مترو نیاز شهر قم است
تأکید رئیس جمهور بر تکمیل فاز نخست مونوریل
بازدید استاندار و شهردار قم از پروژه مونوریل +تصاویر
نجات ۲ شهروند قمی در آتش‌سوزی خیابان گلزاری
خانه تاریخی توکلی موزه «عاشورا» می‌شود
افزایش ۳۰ درصدی صدور مجوز کتاب در قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.