تلاش مدیریت شهری برای حل مشکلات ترافیکی قم

رئیس شورای شهر قم با تأکید بر اینکه حل مشکلات ترافیکی یکی از دغدغه‌های اصلی شهرداری و مدیریت شهری قم بوده است، گفت: احداث تقاطع‌ها، زیرگذر‌ها و روگذرهای متعدد و افتتاح بلوارهایی مانند بلوار آیت‌الله بروجردی از جمله این اقدامات است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
تلاش مدیریت شهری برای حل مشکلات ترافیکی قم
شناسه : 65115 | انتشار : ۰۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۶   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، حسین اسلامی در آیین افتتاح ۲۷ پروژه حمل‌ونقل و ترافیک شهری قم در گام ششم اجرای مرحله جدید طرح بزرگ «قم در مسیر تحول» که در سالن همایش‌های شهرداری قم برگزار شد، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، اظهار کرد: حل مشکلات ترافیکی یکی از دغدغه‌های اصلی شهرداری و مدیریت شهری قم بوده است.

وی با اشاره به اینکه مدیریت شهری قم اقدامات بسیاری در این راستا انجام داده است، مطرح کرد: تقاطع‌ها، زیرگذر‌ها و روگذرهای متعدد و افتتاح بلوارهایی مانند بلوار آیت‌الله بروجردی از جمله این اقدامات است.

رئیس شورای شهر قم از بهره‌برداری از تقاطع نماز بدون برگزاری مراسم افتتاحیه یاد کرد و گفت: رویکرد شهرداری قم خدمت‌رسانی به‌موقع به مردم است و برای بهره‌برداری از این پروژه منتظر برگزاری مراسم خاصی نشد.

وی با بیان اینکه باید مکان‌یابی صحیح برای پارکینگ‌‎ها انجام شود، عنوان کرد: اگر مکان‌یابی پارکینگ‌ها صحیح باشد، شاهد کاهش پارک‌های حاشیه‌ای و در نتیجه کاهش ترافیک هستیم.

اسلامی با اشاره به لزوم مشارکت صحیح با بخش خصوصی، خاطرنشان کرد: شهرداری به‌عنوان مدافع حقوق عموم مردم باید در مشارکت‌ها مراقب رعایت حقوق مردم باشد.

وی با تأکید بر اینکه در پروژه پارکینگ چارسو شاهد این مشارکت صحیح هستیم، تصریح کرد: امیدواریم این رویه در سایر پروژه‌ها ازجمله پارکینگ بنفشه نیز ادامه داشته باشد.

رئیس شورای شهر قم با اشاره به نگاه علمی و تخصصی شهرداری قم در پروژه‌های مختلف، یادآور شد: این نگاه تخصصی و علمی موجب شده بسیاری از گره‌های شهری با تلاش‌های شبانه‌روزی مجموعه مدیریت شهری رفع شود.

نوشته های مشابه
دولت و شهرداری در مورد مونوریل اختلاف ندارند/ خط B مترو نیاز شهر قم است
تأکید رئیس جمهور بر تکمیل فاز نخست مونوریل
بازدید استاندار و شهردار قم از پروژه مونوریل +تصاویر
نجات ۲ شهروند قمی در آتش‌سوزی خیابان گلزاری
خانه تاریخی توکلی موزه «عاشورا» می‌شود
استقرار سیستم شست‌وشوی خطوط پردازش پسماند در سایت البرز
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.