ظرفیت نشر می‌تواند به ارتقای جایگاه گردشگری قم کمک کند

سرپرست سازمان فرهنگی شهرداری قم با بیان اینکه قم در حوزه نشر به ویژه نشر دینی جایگاهی ویژه در کشور دارد، گفت: به دنبال این هستیم تا از ظرفیت‌های موجود قم از جمله ناشران، پژوهشگران و نویسندگان کتاب به صورت مطلوب‌تر برای ارتقای جایگاه گردشگری قم استفاده کنیم.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
ظرفیت نشر می‌تواند به ارتقای جایگاه گردشگری قم کمک کند
شناسه : 64859 | انتشار : ۰۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۳   پرینت

به گزارش «شهر بیست»، حجت‌الاسلام‌ سید احمد طباطبایی‌نژاد در حاشیه بازدید از نمایشگاه کتاب دین، طی گفت‌وگویی اظهار کرد: مشارکت در تبلیغات این نمایشگاه توفیقی برای سازمان فرهنگی شهرداری قم بوده است.

وی، حضور مردم در شب آخر برپایی نمایشگاه کتاب دین را فوق‌العاده توصیف کرد و گفت: انتظاری که از مردم قم می‌رود این است که از نمایشگاه کتاب دین استقبال کنند و ناشران حوزه کتب دینی نیز در این نمایشگاه حضور پرشوری داشته‌اند.

طباطبایی‌نژاد با تاکید بر اینکه نمایشگاه کتاب دین به نیازهای افراد مختلف خانواده در سنین مختلف توجه کرده است، گفت: اختصاص تخفیف ۲۰ درصدی با استفاده از بن خرید کتاب و همچنین تخفیف ۱۰ تا ۳۰ درصدی که از سوی ناشران ارائه شده موجب افزایش انگیزه مردم برای خرید کتاب شد.

سرپرست سازمان فرهنگی شهرداری قم خاطرنشان کرد: نقش کتاب در حوزه فرهنگ و اندیشه بی‌بدیل است و نرم‌افزارها و ابزارهای نوین هیچ‌گاه جای کتاب را در حوزه آموزش، پژوهش و تفکر نمی‌گیرد.

وی با بیان اینکه قم در حوزه نشر و به ویژه در حوزه نشر دینی جایگاهی ویژه در کشور دارد، گفت: به دنبال این هستیم تا از ظرفیت‌های موجود قم از جمله ناشران، نویسندگان و خوانندگان کتاب به صورت مطلوب‌تر برای ارتقای جایگاه گردشگری قم استفاده کنیم.

طباطبایی‌نژاد به مشارکت و تولیدات سازمان فرهنگی شهرداری قم در چاپ کتب مرتبط با کنگره ملی شهدای استان قم اشاره کرد و گفت: تلاش ما این بوده است که در حوزه فرهنگ ایثار و شهادت با استفاده از ظرفیت کتاب‌های فاخر به نتایج مورد نظر برسیم.

خاطرنشان می‌شود ششمین نمایشگاه کتاب دین از ۲۶ بهمن‌ماه تا یکم اسفندماه میزبان علاقه‌مندان به کتاب و کتابخوانی بود.

نوشته های مشابه
دولت و شهرداری در مورد مونوریل اختلاف ندارند/ خط B مترو نیاز شهر قم است
تأکید رئیس جمهور بر تکمیل فاز نخست مونوریل
بازدید استاندار و شهردار قم از پروژه مونوریل +تصاویر
نجات ۲ شهروند قمی در آتش‌سوزی خیابان گلزاری
خانه تاریخی توکلی موزه «عاشورا» می‌شود
افزایش ۳۰ درصدی صدور مجوز کتاب در قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.