استقبال از «خود خدا» در نمایشگاه کتاب دین

مسئول غرفه نشر معارف با اشاره به عرضه ۲۵۰ عنوان کتاب در غرفه این انتشارات در نمایشگاه کتاب دین، گفت: جدیدترین کتاب این انتشارات با عنوان «خود خدا» در این نمایشگاه عرضه شده و مورد استقبال مخاطبان قرار گرفته است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
استقبال از «خود خدا» در نمایشگاه کتاب دین
شناسه : 64696 | انتشار : ۳۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۸   پرینت

به گزارش «شهر بیست»، علیرضا رضایی مسئول غرفه نشر معارف در نمایشگاه کتاب دین، طی گفت‌وگویی اظهار کرد: این انتشارات با ۲۵۰ عنوان کتاب به نمایشگاه کتاب دین آمده که ۲۰ مورد از این کتب چاپ اولی است و جدیدترین کتاب با عنوان «خود خدا» در این نمایشگاه عرضه می‌شود.

وی با اشاره به اینکه کتاب «خود خدا» مرتبط با زندگینامه رضا شاه است، گفت: در روی جلد این کتاب نوشته شده است که «مشاور مسئول امور اقتصادی آمریکا می‌گوید: رضا شاه در آخرین سال‌های سلطنتش چنین می‌نمود که نسبت به قدرت حالت جنون پیدا کرده بود و یکی از چاپلوسان پس از آنکه اقدامات حیرت انگیز شاه را یادآوری کرد، گفت: اعلی حضرتا، شما خیلی مقتدر و سایه خدا هستید، شاه کمی به فکر فرو رفت و با لحن جدی گفت: شاید خود خدا باشم.»

مسئول غرفه نشر معارف در نمایشگاه کتاب دین از کتب «ایران مقتدر» «راه و رسم عاشقی» و «مصاف» به‌عنوان دیگر تازه‌های نشر معارف نام برد و گفت: تلاش ما این است که بتوانیم نیازهای مخاطبان را شناسایی و بر اساس نیازها تولید و ارائه آثار را دنبال کنیم.

وی از ارائه ۱۰ تا ۲۰ درصد تخفیف از سوی نشر معارف در نمایشگاه کتاب دین یاد کرد و گفت: امروز شاهد افزایش استقبال مخاطبان از غرفه انتشارات معارف هستیم.

رضایی تصریح کرد: دفتر انتشارات معارف وابسته به نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌هاست که تا به امروز کتب‌های پرطرفداری را به چاپ رسانده است و از جمله این کتاب‌ها می‌توان به «صعود چهل ساله» اشاره کرد، همچنین کتاب «علی از زبان علی» نیز به چاپ سی‌ام رسیده است و کتاب «حسین از زبان حسین» نیز مورد استقبال مخاطبان قرار گرفته است.

نمایشگاه کتاب دین از ۲۶ بهمن‌ماه در نمایشگاه دائمی استان قم آغاز به کار کرده و تا یکم اسفندماه از ساعت ۱۰ تا ۱۳ و ۱۶ تا ۲۱ هر روز میزبان مخاطبان است.

نوشته های مشابه
دولت و شهرداری در مورد مونوریل اختلاف ندارند/ خط B مترو نیاز شهر قم است
تأکید رئیس جمهور بر تکمیل فاز نخست مونوریل
بازدید استاندار و شهردار قم از پروژه مونوریل +تصاویر
نجات ۲ شهروند قمی در آتش‌سوزی خیابان گلزاری
خانه تاریخی توکلی موزه «عاشورا» می‌شود
افزایش ۳۰ درصدی صدور مجوز کتاب در قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.