قم هنرمندان مستعدی در سینما دارد/ باید به هنرمندان بها داد

«مهدی ملاک» از هنرمندان استان قم گفت: استان قم هنرمندان با استعدادی دارد که متأسفانه گمنام هستند، ولی اگر به آن‌ها بها داده شود، بدون شک می‌توانند در سینمای ایران حرف برای گفتن داشته باشند.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
قم هنرمندان مستعدی در سینما دارد/ باید به هنرمندان بها داد
شناسه : 64201 | انتشار : ۲۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۴   پرینت

به گزارش «شهر بیست»، مهدی ملاک در حاشیه برگزاری چهل‌وچهارمین جشنواره فیلم فجر در استان قم در گفت‌وگویی درباره فیلم سینمایی «کاپیتان»، اظهار داشت: در این فیلم به کارگردانی آقای حمزه‌ای که درباره کودکان سرطانی است، با توجه به اینکه کودکان و نوجوانان در آن نقش داشتند، اما شاهد بازی‌های خوبی در آن بودیم.

وی با اشاره به سختی کار با بازیگران کودک در ساخت یک فیلم افزود: آقای حمزه‌ای به خوبی در این فیلم، این کار را انجام داده و توانسته است که از پس انجام این کار برآید.

وی تأکید کرد: «کاپیتان» فیلمی شریف، عاطفی و اخلاقی بود و کارگردان تلاش کرده بود که «ریتم» را به درستی دربیاورد که البته در این کار نیز موفق شده است.

این بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر درباره جشنواره فیلم فجر امسال اظهار داشت: به نظرم جشنواره امسال حرف برای گفتن داشت و فیلم‌های خوبی در آن به نمایش درآمدند.

وی درباره حضور دانش‌آموختگان انجمن سینمای جوان ایران و هنرمندان شهرستان‌ها به ویژه استان قم در جشنواره فیلم فجر گفت: خوشبختانه در «فیلمِ کوتاه» کارگردان‌های خوبی در استان قم همچون آقایان سعید نجاتی (که سیمرغ بلورین را گرفته است)، روح‌الله مولوی، داوود جلیلی و افراد دیگری داریم که سال‌هاست در این عرصه فعالیت دارند.

وی تأکید کرد: ساخت «فیلمِ کوتاه» خیلی سخت‌تر است، چون در «مدیوم» کوچک‌تر و در زمان کم‌تر باید بیش‌ترین خروجی، فرم و محتوا را به مخاطب ارایه بدهی و به نظرم ساخت فیلم کوتاه می‌تواند شروعی برای سخت فیلم بلند سینمایی باشد.

ملاک افزود: شک ندارم که استان قم در تمام ‌زمینه‌های هنری، هنرمندان با استعدادی دارد که متأسفانه گمنام هستند، ولی اگر به آن‌ها بها داده شود، بدون شک می‌توانند در سینمای ایران حرف برای گفتن داشته باشند.

«مهدی مَلّاک» از بازیگران سینما، تلویزیون و تئاتر سابقه بازی در مجموعه تلویزیونی «نجلا»، «گاهی به پشت سر نگاه کن» و فیلم‌های سینمایی «آزمایشگاه» و «در میان ابرها» را در کارنامه هنری خود دارد.

نوشته های مشابه
دولت و شهرداری در مورد مونوریل اختلاف ندارند/ خط B مترو نیاز شهر قم است
تأکید رئیس جمهور بر تکمیل فاز نخست مونوریل
بازدید استاندار و شهردار قم از پروژه مونوریل +تصاویر
نجات ۲ شهروند قمی در آتش‌سوزی خیابان گلزاری
خانه تاریخی توکلی موزه «عاشورا» می‌شود
افزایش ۳۰ درصدی صدور مجوز کتاب در قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.