برگزاری ۷ برنامه ورزش همگانی تا پایان هفته در استان قم

شهر بیست/ رئیس هیئت ورزش‌های همگانی استان قم از برگزاری ۷ برنامه ورزش همگانی تا پایان هفته در سطح استان قم خبر داد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
برگزاری ۷ برنامه ورزش همگانی تا پایان هفته در استان قم
شناسه : 6362 | انتشار : ۰۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۱   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از مهر قم، اسماعیل زند اظهار کرد: هیئت همگانی استان قم یکی از پرکارترین و پرمخاطب‌ترین هیئت‌های ورزشی استان قم است که با جامعه ورزشکاری در حدود ۶ هزار نفر هر هفته در سطح استان برنامه‌های متعددی برای گرایش هر چه بیشتر عموم مردم به ورزش برگزار می‌کند.

وی افزود: از امروز دوشنبه تا پایان هفته ۷ برنامه ورزش همگانی در سطح استان قم برنامه ریزی شده است به طوری که امروز همایش بازی‌های کودکانه مادر و فرزندی ویژه بانوان در بوستان نرگس قم برگزار می‌شود و از ساعت ۲۱ امشب، برنامه پیاده روی شبانه در مسیر بلوار پیامبر اعظم (ص) به سمت جمکران از مبدا عمود ۶۲ انجام خواهد شد.

رئیس هیئت ورزش‌های همگانی استان قم گفت: سه شنبه ۱۰ اردیبهشت برنامه خانوادگی فیوژن فیتنس در طبیعت در شهر کهک و در فضایی پرنشاط برنامه‌ریزی شده است و روز چهارشنبه ۱۱ اردیبهشت همایش ورزش صبحگاهی از ساعت ۶ و ۳۰ دقیقه صبح در سالن شهید حیدریان قم برگزار می‌شود و تجلیل از پیشکسوتان ورزش صبحگاهی نیز در این برنامه در دستور کار است.

زند بیان داشت: پنج شنبه ۱۲ اردیبهشت همایش پیاده روی صبحگاهی و طرح پارک گام ویژه معلمان زن به مناسبت روز معلم از ساعت ۹ صبح در بوستان نرگس اجرا خواهد شد و معلمان زن قم در این برنامه ورزشی مفرح شرکت خواهند داشت.

وی عنوان کرد: جمعه ۱۴ اردیبهشت نیز ۲ برنامه ورزشی سازماندهی شده به طوری که برنامه پیاده روی خانوادگی و همگانی در شهر کهک از ساعت ۸ صبح از سالن ورزشی شهدای کهک تا آستانه مطهره زینب خاتون (س) انجام خواهد شد و به طور همزمان نیز برنامه پیاده روی همگانی در روستای سرخده بخش خلجستان برگزار می‌شود.

نوشته های مشابه
دولت و شهرداری در مورد مونوریل اختلاف ندارند/ خط B مترو نیاز شهر قم است
تأکید رئیس جمهور بر تکمیل فاز نخست مونوریل
بازدید استاندار و شهردار قم از پروژه مونوریل +تصاویر
نجات ۲ شهروند قمی در آتش‌سوزی خیابان گلزاری
خانه تاریخی توکلی موزه «عاشورا» می‌شود
استقرار سیستم شست‌وشوی خطوط پردازش پسماند در سایت البرز
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.