برگزاری ۷ برنامه ورزش همگانی تا پایان هفته در استان قم

شهر بیست/ رئیس هیئت ورزش‌های همگانی استان قم از برگزاری ۷ برنامه ورزش همگانی تا پایان هفته در سطح استان قم خبر داد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
برگزاری ۷ برنامه ورزش همگانی تا پایان هفته در استان قم
شناسه : 6362 | انتشار : ۰۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۱   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از مهر قم، اسماعیل زند اظهار کرد: هیئت همگانی استان قم یکی از پرکارترین و پرمخاطب‌ترین هیئت‌های ورزشی استان قم است که با جامعه ورزشکاری در حدود ۶ هزار نفر هر هفته در سطح استان برنامه‌های متعددی برای گرایش هر چه بیشتر عموم مردم به ورزش برگزار می‌کند.

وی افزود: از امروز دوشنبه تا پایان هفته ۷ برنامه ورزش همگانی در سطح استان قم برنامه ریزی شده است به طوری که امروز همایش بازی‌های کودکانه مادر و فرزندی ویژه بانوان در بوستان نرگس قم برگزار می‌شود و از ساعت ۲۱ امشب، برنامه پیاده روی شبانه در مسیر بلوار پیامبر اعظم (ص) به سمت جمکران از مبدا عمود ۶۲ انجام خواهد شد.

رئیس هیئت ورزش‌های همگانی استان قم گفت: سه شنبه ۱۰ اردیبهشت برنامه خانوادگی فیوژن فیتنس در طبیعت در شهر کهک و در فضایی پرنشاط برنامه‌ریزی شده است و روز چهارشنبه ۱۱ اردیبهشت همایش ورزش صبحگاهی از ساعت ۶ و ۳۰ دقیقه صبح در سالن شهید حیدریان قم برگزار می‌شود و تجلیل از پیشکسوتان ورزش صبحگاهی نیز در این برنامه در دستور کار است.

زند بیان داشت: پنج شنبه ۱۲ اردیبهشت همایش پیاده روی صبحگاهی و طرح پارک گام ویژه معلمان زن به مناسبت روز معلم از ساعت ۹ صبح در بوستان نرگس اجرا خواهد شد و معلمان زن قم در این برنامه ورزشی مفرح شرکت خواهند داشت.

وی عنوان کرد: جمعه ۱۴ اردیبهشت نیز ۲ برنامه ورزشی سازماندهی شده به طوری که برنامه پیاده روی خانوادگی و همگانی در شهر کهک از ساعت ۸ صبح از سالن ورزشی شهدای کهک تا آستانه مطهره زینب خاتون (س) انجام خواهد شد و به طور همزمان نیز برنامه پیاده روی همگانی در روستای سرخده بخش خلجستان برگزار می‌شود.

نوشته های مشابه
مهلت یک ماهه برای تعیین تکلیف تجاری‌های پردیسان
شرایط جذب سرباز امریه در اداره‌کل میراث‌ فرهنگی قم
اجرای ۱۱۵۰۰ متر آبیاری تحت‌فشار در بوستان‌های منطقه ۵ قم
مونوریل نمی‌تواند بار سفر منطقه پردیسان را پوشش دهد/ ضرورت اجرای خط B مترو قم
برگزاری کارگاه هنری «وعده صادق» در قم
بازدید رئیس حوزه هنری قم از مجتمع نور
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.