برگزاری آیین افتتاح برنامه‌های فرهنگی در مجتمع شهید ربانی

آیین افتتاح برنامه‌های فرهنگی و هنری مجتمع شهید ربانی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم در محله پردیسان برگزار شد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
برگزاری آیین افتتاح برنامه‌های فرهنگی در مجتمع شهید ربانی
شناسه : 63344 | انتشار : ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۳   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم، آیین افتتاح برنامه‌های فرهنگی و هنری مجتمع شهید ربانی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم در محله پردیسان برگزار شد. 

امیر علی عموزاده مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم با تأکید بر اینکه توجه به مسائل فرهنگی متعدد نباید ما را از اقدامات لازم در برخی امور غافل کند، گفت: راه‌اندازی خانه فرهنگ و هنر ملل یکی از اقداماتی بود که ما در راستای توجه به بخش قابل توجهی از طلاب و اتباع خارجی در قم صورت دادیم و به لطف پروردگار امروز محلی برای تبادل فرهنگی بین ملل مختلف شده و در ایام و اعیاد و مناسبت‌های مختلف شاهد برگزاری نشست‌های فرهنگی و هنری با حضور جمع موثری از اتباع ساکن در قم هستیم.

وی راه‌اندازی مجدد و موثر مجتمع فرهنگی و هنری شهید ربانی در پردیسان را جمله ضرورت‌های حوزه فرهنگ و هنر استان توصیف کرد و گفت: جمعیت ساکن در پریسان جمعیتی جوانی‌ است که حق دارند برنامه‌های متعدد فرهنگی و هنری را در دسترس خود احساس کنند.

دبیر شورای فرهنگ عمومی استان قم تأکید کرد: ما مشتاقانه به دنبال پیگیری امور فرهنگی در پردیسان هستیم و در این امر به کمک و مساعدت همه بخش‌های استان نیاز داریم.

رزق آبادی مدیر این مجموعه نیز در ابتدای این مراسم، اظهار داشت: بخش عمده‌ای از امور فرهنگی این مجموعه در اختیار دهه هفتادی‌ها و دهه هشتادی‌هاست و این اعتماد به جوانان در بسیاری از امور کارگشا و راهشگا بوده است.

وی برنامه‌ها و کلاس‌های حاضر در مجموعه را برای مهمانان شرح داده و در انتها تصریح کرد: اگر حمایت‌ها و پیگیری‌های مجدانه مسئولان فرهنگ و ارشاد اسلامی استان نبود، هرگز چنین رونقی در برنامه‌های فرهنگی پردیسان به ویژه در مجموعه شهید ربانی بوجود نمی‌آمد.

در این مراسم حسین غریب مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی استانداری قم و محسن حیدری مشاور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم نیز حضور داشتند.

نوشته های مشابه
دولت و شهرداری در مورد مونوریل اختلاف ندارند/ خط B مترو نیاز شهر قم است
تأکید رئیس جمهور بر تکمیل فاز نخست مونوریل
بازدید استاندار و شهردار قم از پروژه مونوریل +تصاویر
نجات ۲ شهروند قمی در آتش‌سوزی خیابان گلزاری
خانه تاریخی توکلی موزه «عاشورا» می‌شود
افزایش ۳۰ درصدی صدور مجوز کتاب در قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.