برگزاری آیین افتتاح برنامه‌های فرهنگی در مجتمع شهید ربانی

آیین افتتاح برنامه‌های فرهنگی و هنری مجتمع شهید ربانی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم در محله پردیسان برگزار شد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
برگزاری آیین افتتاح برنامه‌های فرهنگی در مجتمع شهید ربانی
شناسه : 63344 | انتشار : ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۳   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم، آیین افتتاح برنامه‌های فرهنگی و هنری مجتمع شهید ربانی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم در محله پردیسان برگزار شد. 

امیر علی عموزاده مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم با تأکید بر اینکه توجه به مسائل فرهنگی متعدد نباید ما را از اقدامات لازم در برخی امور غافل کند، گفت: راه‌اندازی خانه فرهنگ و هنر ملل یکی از اقداماتی بود که ما در راستای توجه به بخش قابل توجهی از طلاب و اتباع خارجی در قم صورت دادیم و به لطف پروردگار امروز محلی برای تبادل فرهنگی بین ملل مختلف شده و در ایام و اعیاد و مناسبت‌های مختلف شاهد برگزاری نشست‌های فرهنگی و هنری با حضور جمع موثری از اتباع ساکن در قم هستیم.

وی راه‌اندازی مجدد و موثر مجتمع فرهنگی و هنری شهید ربانی در پردیسان را جمله ضرورت‌های حوزه فرهنگ و هنر استان توصیف کرد و گفت: جمعیت ساکن در پریسان جمعیتی جوانی‌ است که حق دارند برنامه‌های متعدد فرهنگی و هنری را در دسترس خود احساس کنند.

دبیر شورای فرهنگ عمومی استان قم تأکید کرد: ما مشتاقانه به دنبال پیگیری امور فرهنگی در پردیسان هستیم و در این امر به کمک و مساعدت همه بخش‌های استان نیاز داریم.

رزق آبادی مدیر این مجموعه نیز در ابتدای این مراسم، اظهار داشت: بخش عمده‌ای از امور فرهنگی این مجموعه در اختیار دهه هفتادی‌ها و دهه هشتادی‌هاست و این اعتماد به جوانان در بسیاری از امور کارگشا و راهشگا بوده است.

وی برنامه‌ها و کلاس‌های حاضر در مجموعه را برای مهمانان شرح داده و در انتها تصریح کرد: اگر حمایت‌ها و پیگیری‌های مجدانه مسئولان فرهنگ و ارشاد اسلامی استان نبود، هرگز چنین رونقی در برنامه‌های فرهنگی پردیسان به ویژه در مجموعه شهید ربانی بوجود نمی‌آمد.

در این مراسم حسین غریب مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی استانداری قم و محسن حیدری مشاور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم نیز حضور داشتند.

نوشته های مشابه
واکنش رئیس سازمان سیما و منظر شهرداری به پلمب چاه‌های آبیاری فضای سبز/ بخش قابل‌توجهی از فضای سبز قم نابود می‌شود
تملک ۲۵۰ ملک در منطقه هفت شهرداری قم
تشریح مراحل اجرای تقاطع سپاه
ظرفیت احداث شهربازی در بوستان جوان قم
تقدیر تولیت آستان قدس رضوی و شهرداران کشور از شهردار قم
اجلاسیه سراسری روئسای شوراهای شهر به میزبانی قم برگزار می‌شود
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.