حفظ کارکرد پارکینگ در پروژه بسط شرقی حرم مطهر

رئیس شورای شهر قم در خصوص عقد قرارداد اجرای پروژه بسط شرقی حرم مطهر، گفت: اصل پروژه نباید به تجاری تغییر کند و کارکرد پارکینگ آن باید حفظ شود.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
حفظ کارکرد پارکینگ در پروژه بسط شرقی حرم مطهر
شناسه : 63000 | انتشار : ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۴   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، حسین اسلامی در هفتادویکمین جلسه رسمی و علنی شورای شهر قم که در ساختمان شهید باکری برگزار شد، با اشاره به درخواست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهر قم مبنی بر ساخت میدان آیینی در شهر قم، گفت: بعضی از شهرها از قبل ساختار آن را داشته‌اند اما در شهر قم وجود ندارد، لذا کمیسیون‌های عمرانی و شهرسازی شورای شهر در کنار شهرداری این موضوع را در دستور کار قرار دهند.

وی سپس به ساخت نمادهایی متناسب به تاریخ شهر قم نیز اشاره و بیان کرد: لوایح مرتبط باید از سوی شهرداری ارائه شود.

اسلامی در ادامه جلسه به طرح بسط شرقی حرم مطهر اشاره کرد و گفت: در این طرح هیچ ملکی نباید معارض داشته باشد و تمام تملک عرصه باید به‌صورت کامل انجام شود، سپس به پیمانکار واگذار شود؛ از شهرداری می‌خواهیم مواردی را که باعث تأخیر طرح می‌شود حل کند.

وی خاطرنشان کرد: پیمانکار قبول کرده است که در چند پلاک باقی مانده مشکلی در کلیت قرارداد ایجاد نخواهد کرد و سند آن به شورا عرضه‌شده است، در این پروژه باید تمام مراحل کار و هزینه‌ها به شورا ارائه شود تا به‌عنوان ناظر چهارم به پروژه نظارت لازم را داشته باشیم.

رئیس شورای شهر قم تأکید کرد: در این قرارداد باید اجرای دومرحله‌ای پروژه نیز قید شود و شهرداری سندی به شورا ارائه دهد که از نظر ترافیکی این بخش شهر دچار مشکل نخواهد شد؛ همچنین اصل پروژه نباید به تجاری تغییر کند و کارکرد پارکینگ آن باید حفظ شود.

وی در پایان در مورد نام‌گذاری شوارع بیان کرد: نام‌گذاری شوارع بر عهده شورای شهر بوده و باید اقبال عموم را در نام‌گذاری‌ها لحاظ کنیم زیرا ما برای رضایت مردم کار می‌کنیم.

نوشته های مشابه
دولت و شهرداری در مورد مونوریل اختلاف ندارند/ خط B مترو نیاز شهر قم است
تأکید رئیس جمهور بر تکمیل فاز نخست مونوریل
بازدید استاندار و شهردار قم از پروژه مونوریل +تصاویر
نجات ۲ شهروند قمی در آتش‌سوزی خیابان گلزاری
خانه تاریخی توکلی موزه «عاشورا» می‌شود
استقرار سیستم شست‌وشوی خطوط پردازش پسماند در سایت البرز
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.