مراکز کانون پرورش فکری میزبان دانش‌آموزان می‌شوند

طرح «کانون مدرسه» با هدف آشنایی کودکان، نوجوانان، اولیای تربیتی و والدین با فعالیت‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم آغاز به کار کرد. ‌‌در قالب این طرح، دانش­‌آموزان در قالب یک بازدید یک روزه در مراکز کانون حضور یافته و در ماه یک روز را در فضای کانون سپری خواهند کرد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
مراکز کانون پرورش فکری میزبان دانش‌آموزان می‌شوند
شناسه : 62108 | انتشار : ۲۰ دی ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۱   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی کانون پرورش فکری قم، اجرای طرح «کانون مدرسه» در مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری قم آغاز شد.

«کانون مدرسه» عنوان طرحی مشارکتی است که ذیل تفاهم­‌نامۀ وزارت آموزش و پرورش و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، تدوین شده و در یک فرایند سه ساله اجرا خواهدشد.

این طرح در گام نخست با هدف آشنایی کودکان، نوجوانان، اولیای تربیتی و والدین با کانون، فعالیت­‌ها و اهداف آن اجرا می­‌شود. دانش­‌آموزان هر کلاس در قالب یک بازدید یک روزه در مراکز کانون حضور یافته و در ماه یک روز را در فضای کانون سپری خواهند کرد.

این طرح در ۸ مرکز فرهنگی هنری واجد شرایط و دو مرکز داوطلب استان قم اجرا می‌شود و مخاطب آن دانش آموزان دختر و پسر  پایه‌ی دوم تا ششم ابتدایی هستند. 

از اهداف اصلی این طرح می‌توان به بهره‌گیری از امکانات و ظرفیت‌های آموزشی و فرهنگی طرفین برای توسعۀ فعالیت‌های تربیتی، پرورش خلاقیت و تجربه‌های جدید در یادگیری اشاره کرد.

آغاز اجرای طرح «کانون مدرسه» در قم

از دیگر اهداف مهمی که این طرح دنبال می‌کند می‌توان به آشنایی کودکان و نوجوانان، والدین و اولیای تربیتی با مراکز فرهنگی هنری کانون، فراهم‌آوردن زمینه­ جذب دانش آموزان علاقه‌مند به عنوان اعضای جدید در مراکز کانون  و ترغیب به مطالعه و گسترش فرهنگ کتابخوانی اشاره کرد.

نوشته های مشابه
دولت و شهرداری در مورد مونوریل اختلاف ندارند/ خط B مترو نیاز شهر قم است
تأکید رئیس جمهور بر تکمیل فاز نخست مونوریل
بازدید استاندار و شهردار قم از پروژه مونوریل +تصاویر
نجات ۲ شهروند قمی در آتش‌سوزی خیابان گلزاری
خانه تاریخی توکلی موزه «عاشورا» می‌شود
افزایش ۳۰ درصدی صدور مجوز کتاب در قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.