تلاش مدیریت شهری برای آرامش خاطر شهروندان در زمستان

مدیرکل مدیریت بحران استانداری قم، ایجاد آرامش خاطر برای شهروندان را مهم‌ترین دغدغه مسئولان شهر دانست و گفت: طی سالیان اخیر اقدامات خوبی در حوزه مدیریت بحران انجام شده و با هماهنگی‌هایی که بین دستگاه‌های مختلف ایجاد شده، امیدواریم زمستان بی‌خطری داشته باشیم.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
تلاش مدیریت شهری برای آرامش خاطر شهروندان در زمستان
شناسه : 61556 | انتشار : ۰۴ دی ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۷   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، محسن اروجی با اشاره به اجرای مانورهای زمستانی شهرداری، اظهار داشت: شهرداری قم طی چند سال گذشته با اجرای مانورهای زمستانی و ایجاد آمادگی توانسته بسیاری از چالش‌های روزهای بارانی را در ساماندهی ترافیک با مدیریت بهینه حل کند.

وی با تأکید بر حضور فعال تمام ارگان‌های مرتبط برای آمادگی زمستانی افزود: یکی از عوامل موفقیت در اجرای برنامه‌ها در زمان بحران و حوادث، هماهنگی و همراهی همه دستگاه‌هاست که اجرای مانورها می‌تواند در ایجاد همین هماهنگی‌ها کمک زیادی کند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری قم تصریح کرد: در مانور آمادگی برای عملیات زمستانه شهرداری پلیس‌راه، هلال‌احمر، اورژانس و مناطق مختلف شهرداری با ۲۶ ناحیه حضور داشتند که نشان از آمادگی شهر قم در مواجه با بحران‌های ناشی از بارندگی‌های سیلابی و شدید دارد.

وی ایجاد آرامش خاطر برای شهروندان را مهم‌ترین دغدغه مسئولان شهر دانست و ابراز کرد: شهرداری قم در سال‌های گذشته اقدامات خوبی را در حوزه مدیریت بحران انجام داده است و با هماهنگی‌هایی که بین دستگاه‌های مختلف ایجاد شده امیدواریم زمستان بی‌خطری داشته باشیم.

اروجی در پایان تأکید کرد: آمادگی شهرداری قم در مواجهه با حوادث طبیعی قابل‌قبول است و ادوات و تجهیزاتی که برای زمستان آماده کرده مانند تجهیز آتش‌نشانی در مناطق مختلف بسیار خوب بوده و شهروندان می‌توانند آرامش خاطری نسبت به آمادگی شهرداری در زمستان داشته باشند.

نوشته های مشابه
دولت و شهرداری در مورد مونوریل اختلاف ندارند/ خط B مترو نیاز شهر قم است
تأکید رئیس جمهور بر تکمیل فاز نخست مونوریل
بازدید استاندار و شهردار قم از پروژه مونوریل +تصاویر
نجات ۲ شهروند قمی در آتش‌سوزی خیابان گلزاری
خانه تاریخی توکلی موزه «عاشورا» می‌شود
استقرار سیستم شست‌وشوی خطوط پردازش پسماند در سایت البرز
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.