مدیرکل جدید انتقال خون قم معرفی شد

مراسم تودیع و معارفه مدیرکل انتقال خون قم برگزار و مهدی پهلوانی ستوده به عنوان مدیرکل جدید انتقال خون استان معرفی شد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
مدیرکل جدید انتقال خون قم معرفی شد
شناسه : 61306 | انتشار : ۲۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۰   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی اداره‌کل انتقال خون، مراسم تودیع و معارفه مدیرکل اداره کل انتقال خون استان قم با حضور جمعی از مسئولان و کارکنان این اداره برگزار شد.

احمد قاسمی مشاور اجرایی مدیر عامل سازمان انتقال خون ایران در سخنانی با قدردانی از خدمات ۹ ساله دکتر نوریان مدیر سابق انتقال خون قم، گفت: پایه و اساس سازمان انتقال خون خدمت به مردم با تهیه و توزیع خون سالم است و در این راستا پیشرفت‌های زیادی در سال‌های گذشته حاصل شده است.

وی افزود: اخیراً سازمان انتقال خون ایران به عنوان یکی از بهترین سازمان‌های انتقال خون‌ در منطقه و دنیا معرفی شد که به همین منظور لوح تقدیری هم تقدیم سازمان شد که این باعث افتخار ماست.

در ادامه این مراسم دکتر نوریان مدیر سابق اداره کل انتقال خون استان قم اظهار کرد: خدا را شاکرم که توفیق خدمت در سازمانی یافتم که منشأ خیر برای جامعه و بیماران است و همواره به واسطه این عمل خیر ما را در معرض دعای نیک قرار می‌دهد.

در ادامه این نشست دکتر پهلوانی سرپرست جدید اداره کل انتقال خون استان قم اظهار کرد: ان‌شاءالله با حمایت و هدایت مدیران کشوری و مدیران استانی بتوانیم گام‌های محکمی در ترویج فرهنگ اهدای خون و رفع نواقص احتمالی برداریم.

در این مراسم ضمن تقدیر از زحمات مرتضی نوریان، دکتر پهلوانی ستوده به عنوان مدیرکل جدید اداره‌کل انتقال خون استان قم معرفی شد.

گفتنی است در پایان مراسم هدایایی به رسم یاد بود از طرف مدیر عامل و تعدادی از کارکنان و همچنین مدیران استان به دکتر نوریان اهدا شد.

نوشته های مشابه
چاه‌های مسدود شده شهرداری قم فک پلمب شد
اجرای ۲۱۹ میلیارد تومان پروژه عمرانی در منطقه ۶ قم
بررسی راهکارهای فرهنگ‌سازی مصرف بهینه برق در قم
ضرورت تقویت آموزش پسماند در مدارس و مساجد
تولید روزانه ۱۰۰ تن کود کمپوست از پسماندهای قم
بی‌خطرسازی ۱۰۰ درصدی پسماندهای پزشکی در قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.