برگزاری جشنواره عکاسی قاب فیروزه‌ای در مسجد مقدس جمکران

شهر بیست/ معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران از برگزاری جشنواره عکاسی قاب فیروزه‌ای همزمان با ایام نیمه شعبان در این مکان مقدس خبر داد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
برگزاری جشنواره عکاسی قاب فیروزه‌ای در مسجد مقدس جمکران
شناسه : 5986 | انتشار : ۳۱ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۰   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از مرکز خبر روابط عمومی مسجد مقدس جمکران، حجت‌الاسلام‌ یاسین حسین‌آبادی با اشاره به جایگاه رشته عکاسی در بین مردم و علاقه‌مندان این رشته هنری اظهار کرد: جشنواره قاب فیروزه‌ای در ایام نیمه شعبان در مسجد مقدس جمکران برگزار می‌شود و هدف این جشنواره تشویق، ترغیب و همچنین آشنایی بیشتر عامه مردم با رشته عکاسی است.

معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران با تأکید بر تلاش‌ها در راستای هدایت ذوق هنری مردم به اصل مهدویت افزود: ملاک انتخاب عکس توسط داوران، ارتباط سوژه عکس با موضوعات، جذابیت در ایده و متفاوت بودن عکس است‌.

وی با اشاره به حضور اساتید مجرب عکاسی به‌عنوان داوران جشنواره عنوان کرد: مهم‌ترین هدف از برگزاری این جشنواره فعال شدن گرایشات هنری عوام مردم و تشدید شوق هنری مردم به سمت موضوعات مهدویت از جمله امید، مقاومت و حرکت است.

حسین‌آبادی با اشاره به برگزاری جشنواره توسط مدیریت هنر و رسانه مسجد مقدس جمکران تصریح کرد: این جشنواره از شنبه ۲۴ فروردین‌ماه شروع‌شده و مهلت ارسال آثار تا پایان ماه مبارک شعبان تعیین‌شده است.

وی با تأکید بر آثار و برکات مسجد مقدس جمکران در برگزاری همایش و جشنواره‌های مختلف ابراز کرد: اختتامیه جشنواره قاب فیروزه‌ای هفدهم ماه رمضان مصادف با سالروز تأسیس مسجد مقدس جمکران برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان به شرکت در جشنواره می‌توانند با مراجعه به سایت jamkaran.ir  اطلاعات تکمیلی مربوطه را دریافت کنند.

نوشته های مشابه
دولت و شهرداری در مورد مونوریل اختلاف ندارند/ خط B مترو نیاز شهر قم است
تأکید رئیس جمهور بر تکمیل فاز نخست مونوریل
بازدید استاندار و شهردار قم از پروژه مونوریل +تصاویر
نجات ۲ شهروند قمی در آتش‌سوزی خیابان گلزاری
خانه تاریخی توکلی موزه «عاشورا» می‌شود
افزایش ۳۰ درصدی صدور مجوز کتاب در قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.