برگزاری جشنواره عکاسی قاب فیروزه‌ای در مسجد مقدس جمکران

شهر بیست/ معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران از برگزاری جشنواره عکاسی قاب فیروزه‌ای همزمان با ایام نیمه شعبان در این مکان مقدس خبر داد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
برگزاری جشنواره عکاسی قاب فیروزه‌ای در مسجد مقدس جمکران
شناسه : 5986 | انتشار : ۳۱ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۰   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از مرکز خبر روابط عمومی مسجد مقدس جمکران، حجت‌الاسلام‌ یاسین حسین‌آبادی با اشاره به جایگاه رشته عکاسی در بین مردم و علاقه‌مندان این رشته هنری اظهار کرد: جشنواره قاب فیروزه‌ای در ایام نیمه شعبان در مسجد مقدس جمکران برگزار می‌شود و هدف این جشنواره تشویق، ترغیب و همچنین آشنایی بیشتر عامه مردم با رشته عکاسی است.

معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران با تأکید بر تلاش‌ها در راستای هدایت ذوق هنری مردم به اصل مهدویت افزود: ملاک انتخاب عکس توسط داوران، ارتباط سوژه عکس با موضوعات، جذابیت در ایده و متفاوت بودن عکس است‌.

وی با اشاره به حضور اساتید مجرب عکاسی به‌عنوان داوران جشنواره عنوان کرد: مهم‌ترین هدف از برگزاری این جشنواره فعال شدن گرایشات هنری عوام مردم و تشدید شوق هنری مردم به سمت موضوعات مهدویت از جمله امید، مقاومت و حرکت است.

حسین‌آبادی با اشاره به برگزاری جشنواره توسط مدیریت هنر و رسانه مسجد مقدس جمکران تصریح کرد: این جشنواره از شنبه ۲۴ فروردین‌ماه شروع‌شده و مهلت ارسال آثار تا پایان ماه مبارک شعبان تعیین‌شده است.

وی با تأکید بر آثار و برکات مسجد مقدس جمکران در برگزاری همایش و جشنواره‌های مختلف ابراز کرد: اختتامیه جشنواره قاب فیروزه‌ای هفدهم ماه رمضان مصادف با سالروز تأسیس مسجد مقدس جمکران برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان به شرکت در جشنواره می‌توانند با مراجعه به سایت jamkaran.ir  اطلاعات تکمیلی مربوطه را دریافت کنند.

نوشته های مشابه
ادامه تونل غدیر در اختیار شهروندان قرار گرفت
نقش مؤثر شهرداری در شکوفایی عمرانی قم/ اطراف جمکران تناسبی با جایگاه مسجد ندارد
افزایش بودجه فرهنگی شهرداری قم/ طرح جامع جمکران تدوین شود
توقف ساخت‌وسازهای غیرمجاز در حاشیه شهر قم
قم به کلان‌شهری قابل‌احترام تبدیل‌ شده است
تحقق ۱۰۵ درصدی درآمد شهرداری قم در سال ۱۴۰۲
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.