روایت فرمانده سپاه قم از دیدار اعضای کنگره شهدای قم با رهبر انقلاب

فرمانده سپاه با اشاره به دیدار هفته گذشته اعضای کنگره ملی شهدای قم با رهبر انقلاب، گفت: حضرت آقا فرمودند یاد شهدا باید در بین مردم زنده بماند مخصوصا با زبان هنر باید این کار انجام شود، همچنین تأکید کردند یک مستند در خصوص شهادت گروه سرود قم در دوران دفاع مقدس ساخته شود، خوشبختانه یکی از ۶۰ مستند تهیه شده در کنگره ملی شهدای قم مربوط به این گروه سرود است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
روایت فرمانده سپاه قم از دیدار اعضای کنگره شهدای قم با رهبر انقلاب
شناسه : 59701 | انتشار : ۲۰ آبان ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۴   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی سپاه استان قم، سردار محمد رضا موحد فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) قم در آیین افتتاحیه یازدهمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس اظهار کرد: استقبال ناشران از این نمایشگاه بسیار خوب بود و این نمایشگاه تا ۲۷ آبان‌ماه پذیرای مردم خواهد بود.

وی بیان داشت: اتفاقات خوبی در طول یکسال اخیر برای برگزاری کنگره ملی شهدای قم رخ داده در دیدار هفته گذشته که با رهبر انقلاب داشتیم حضرت آقا فرمودند یاد شهدا باید در بین مردم زنده بماند مخصوصا با زبان هنر باید این کار انجام شود ما تلاش زیادی انجام دادیم تا خواسته‌های ایشان در زمینه شهدا جامه عمل پوشانده شود.

موحد تصریح کرد: فیلم‌های سینمایی در زمینه شهدا با موضوعات زندگی  شهید زین‌ الدین و شهید مصطفی کلهری در حال ساخت است و همچنین ۶۰ مستند در خصوص فرماندهان و موضوعات دفاع مقدس ساخته شده است.

فرمانده سپاه امام علی‌بن‌ابی‌طالب(ع) خاطر نشان کرد: حضرت آقا در دیدار با دست اندرکاران کنگره ملی شهدای قم فرمودند یک مستند در خصوص شهادت گروه سرود قم در دوران دفاع مقدس ساخته شود، خوشبختانه یکی از ۶۰ مستند تهیه شده در کنگره ملی شهدای قم مربوط به این گروه سرود است.

وی با اشاره به اینکه ۲۳ جشنواره در طول دو سال گذشته ذیل کنگره ملی شهدای قم برگزار شده است، گفت: نمایش فصل شیدایی که بیش از  ۱۵۰ هزار نفر تماشاگر این تئاتر بودند یکی از موفقیت‌های کنگره ملی شهدای قم بوده است، همچنین سمفونی خط شکنان نیز هفته آینده در قم رونمایی می‌شود.

موحد ادامه داد: بیش از ۲۰۰ عنوان کتاب در کنگره ملی شهدای قم به چاپ رسید که تعدادی از آن‌ها برای نابینایان بود که مخاطب این کتاب‌ها همه اقشار را در بر می‌گیرد، بخش اعظم تولید کتاب‌ها به موسساتی که در این زمینه فعالیت می‌کنند سپرده شد و رقابت خوبی شکل گرفت و برخی از کتاب‌ها به چاپ ۱۳۰ هم رسیده است.

فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) اضافه کرد: ۱۹ مسابقه کتابخوانی در دوسال گذشته در مقاطع مختلف برگزار شده و در حال برگزاری است، همچنین ۳۰۰ میلیون بن خرید کتاب از این نمایشگاه بین دانش آموزان در حال توزیع است.

وی ادامه داد: در این مراسم نیز ۲۰۰ میلیون بن توسط سردار سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین برای خرید کتاب به دانش آموزان اهدا شد.

نوشته های مشابه
چاه‌های مسدود شده شهرداری قم فک پلمب شد
اجرای ۲۱۹ میلیارد تومان پروژه عمرانی در منطقه ۶ قم
بررسی راهکارهای فرهنگ‌سازی مصرف بهینه برق در قم
ضرورت تقویت آموزش پسماند در مدارس و مساجد
تولید روزانه ۱۰۰ تن کود کمپوست از پسماندهای قم
بی‌خطرسازی ۱۰۰ درصدی پسماندهای پزشکی در قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.