درخشش دانش‌آموزان قمی در جشنواره‌های ملی

دو دانش‌آموز قمی در بخش دانش‌آموزی بیست‌وچهارمین دوره جشنواره خوارزمی و یک دانش‌آموز نیز در شصتمین دوره «جایزه البرز» برگزیده شدند.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
درخشش دانش‌آموزان قمی در جشنواره‌های ملی
شناسه : 59624 | انتشار : ۱۸ آبان ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۴   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از ایرنای قم، غلامرضا رضایی از موفقیت دانش‌آموزان قمی در جشنواره‌های کشوری خبر داد و گفت: جشنواره جوان خوارزمی هر سال در مراحل مدرسه‌ای، منطقه‌ای، ناحیه‌ای و استانی برگزار می‌شود و دانش‌آموزان برگزیده به مرحله کشوری راه می‌یابند.

وی اضافه کرد: در این جشنواره ۲ دانش‌آموز به نام‌های محمدحسین حیدری از دبیرستان استعدادهای درخشان شهید دکتر شهریاری و محمد عادلی از دبیرستان ماندگار شیخ صدوق به ترتیب در رشته‌های علوم عصب‌شناختی و شیمی برتر شناخته شدند.

مدیر روابط عمومی آموزش‌وپرورش قم هدف از برگزاری این جشنواره را شکوفایی استعدادهای دانش‌آموزی عنوان و بیان کرد: بخش دانش‌آموزی بیست و چهارمین جشنواره جوان خوارزمی با ملاک‌های خلاقیت و نوآوری، ارزش علمی و تخصصی، کاربرد و حل مساله و مستندسازی علمی برگزار شد.

رضایی همچنین در ادامه از برگزیده شدن یک دانش‌آموز قمی در «جایزه البرز» خبر داد و بیان کرد: این جشنواره با هدف تقدیر از دانش‌آموزان برتر پایه‌های نهم و دوازدهم متوسطه سراسر کشور در سال تحصیلی ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ در رشته‌های ریاضی فیزیک، علوم تجربی، علوم انسانی و معارف اسلامی، فنی و حرفه‌ای و کار و دانش برگزار شد.

وی افزود: دانش‌آموزان بر اساس رتبه‌ها و مقام‌های کسب شده در مسابقات فرهنگی و ورزشی امتیازبندی می‌شوند و بالاترین امتیازها به این جشنواره راه می‌یابند و منتخبان تا زمان تحصیل تحت پوشش بنیاد جایزه البرز قرار می‌گیرند.

وی با بیان این‌که امسال ۴۷ دانش‌آموز در جایزه البرز منتخب شدند، ادامه داد: در این دوره «ثنا فلاح» دانش‌آموز دوره متوسطه اول از مدرسه هیات امنایی شهیده قضایی ناحیه سه دارای رتبه اول استانی مسابقات قرآن در رشته قرائت و تحقیق، دارای گواهی دوره آموزشی دادرس، دارای گواهینامه صوت و لحن قرآن کریم از دارالکریم استان قم و دارای رتبه اول مسابقات ورزشی در رشته بدمینتون برتر شناخته شد.

نوشته های مشابه
دولت و شهرداری در مورد مونوریل اختلاف ندارند/ خط B مترو نیاز شهر قم است
تأکید رئیس جمهور بر تکمیل فاز نخست مونوریل
بازدید استاندار و شهردار قم از پروژه مونوریل +تصاویر
نجات ۲ شهروند قمی در آتش‌سوزی خیابان گلزاری
خانه تاریخی توکلی موزه «عاشورا» می‌شود
استقرار سیستم شست‌وشوی خطوط پردازش پسماند در سایت البرز
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.