بازدید اعضای شورای شهر از پروژه‌های حوزه ترافیک قم

اعضای کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای شهر به همراه معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم از پروژه‌های عمرانی حوزه ترافیک و حمل‌ونقلی در سطح شهر بازدید کرده و بر تسهیل اجرای پروژه‌ها تأکید کردند.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
بازدید اعضای شورای شهر از پروژه‌های حوزه ترافیک قم
شناسه : 59422 | انتشار : ۰۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۷   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، سید محمدحسین دهناد رئیس کمیسیون عمران و حمل‌ونقل و ترافیک شورای شهر قم، محسن محرری، مجید اخوان، روح‌الله امراللهی، ماشاالله سعادتمند و مصطفی ملایی دیگر اعضای این کمیسیون به همراه مسعود طبیبی معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری و مدیرعامل سازمان‌های تابعه معاونت حمل‌ونقل و ترافیک از پروژه‌های حوزه حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم بازدید کردند.

در این بازدید از سازمان‌های تاکسیرانی، اتوبوس‌رانی، پایانه‌های مسافربری، سازمان حمل‌ونقل و ترافیک و شرکت دانش‌بنیان آراد بازدید شده و از نزدیک بر روند اجرای پروژه‌ها نظارت شد.

رونمایی از نوسازی ۴۳ تاکسی سمند، رونمایی از اپلیکیشن رسا، بازدید سامانه سپند، رصد اتوبوس‌ها و سالن مانیتورینگ سازمان اتوبوس‌رانی، رونمایی از موتورسیکلت ثبت تخلف، بازدید از شرکت دانش‌بنیان آراد، بازدید از بازسازی خودروهای برقی، بازدید از عملکرد ماشین‌های رنگ‌آمیزی معابر و استفاده از نسل جدید رنگ‌ها، بازدید از کارگاه ساخت تابلوهای سازمان حمل‌ونقل، بازدید از تقاطع هوشمند بلوار فردوسی، بازدید از مانیتورینگ سازمان حمل‌ونقل و ترافیک و سامانه هوشمند ثبت تخلف در بلوار غدیر ازجمله برنامه‌های این برنامه بازدید بود.

لازم به ذکر است در این بازدید علی نیک سرپرست سازمان‌های مدیریت بر تاکسیرانی و اتوبوس‌رانی، حسین شعبان‌زاده مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل و ترافیک و سید رضا حسینی مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قم نیز حضور داشتند.

نوشته های مشابه
چاه‌های مسدود شده شهرداری قم فک پلمب شد
اجرای ۲۱۹ میلیارد تومان پروژه عمرانی در منطقه ۶ قم
بررسی راهکارهای فرهنگ‌سازی مصرف بهینه برق در قم
ضرورت تقویت آموزش پسماند در مدارس و مساجد
تولید روزانه ۱۰۰ تن کود کمپوست از پسماندهای قم
بی‌خطرسازی ۱۰۰ درصدی پسماندهای پزشکی در قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.