کلاهبردار قمارباز در قم دستگیر شد

فرمانده انتظامی استان قم گفت: متهمی که از طریق سایت دیوار از ۳۰ نفر بیش از ۵۰ میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بود با تلاش پلیس آگاهی قم، شناسایی و دستگیر شد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
کلاهبردار قمارباز در قم دستگیر شد
شناسه : 58618 | انتشار : ۰۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۹   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سردار سید محمود میرفیضی اظهار کرد: در پی شکایت ۳۰ نفر از شهروندان با موضوع کلاهبرداری فردی از طریق سایت دیوار، دستگیری متهم در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: شاکیان بیان کردند از طریق سایت دیوار جهت اجاره کردن یک واحد سوئیت با متهم آشنا شده و متهم پس از تنظیم قرار داد مدعی شده که در امر واردات برنج نیز فعالیت دارد و سود خوبی بدست آورده است، با انجام مانورهای متقلبانه اعتماد ما را جلب و جمعاً مبلغ ۵۰ میلیارد ریال برای سرمایه‌گذاری به وی دادیم اما پس از مدتی هیچ‌گونه سود مشارکت دریافت نکرده متوجه شدیم او متواری و از ما کلاهبرداری کرده است.

فرمانده انتظامی استان قم گفت: در ادامه هویت اصلی متهم ۳۸ ساله شناسایی و مشخص شد وی اهل یکی از استان‌های شمال شرقی بوده و هم اکنون ساکن استان تهران است، بنابراین کارآگاهان با هماهنگی مقام قضایی به استان مذکور اعزام و متهم را دستگیر کردند.

سردار میرفیضی افزود: متهم در تحقیقات پلیس صراحتاً به بزه انتسابی اعتراف و اذعان کرد از طریق شبکه اینستاگرام با سایت‌های شرط بندی و قمار آشنا شده و چون باخت زیادی متحمل شده به تهیه پول از طریق مانورهای متقلبانه و کلاهبرداری روی آورده و با فروش و اجاره سوئیت خالی به چندین نفر و همچنین ادعا تجارت برنج، کلاهبرداری کرده است.

فرمانده انتظامی استان گفت: در نهایت نام برده به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شد.

نوشته های مشابه
دولت و شهرداری در مورد مونوریل اختلاف ندارند/ خط B مترو نیاز شهر قم است
تأکید رئیس جمهور بر تکمیل فاز نخست مونوریل
بازدید استاندار و شهردار قم از پروژه مونوریل +تصاویر
نجات ۲ شهروند قمی در آتش‌سوزی خیابان گلزاری
خانه تاریخی توکلی موزه «عاشورا» می‌شود
استقرار سیستم شست‌وشوی خطوط پردازش پسماند در سایت البرز
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.