محل جدید کتابخانه زندان مرکزی قم افتتاح شد

محل جدید کتابخانه زندان مرکزی قم با هدف بهبود خدمات کتابخانه‌ای و فضای مطالعه افتتاح شد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
محل جدید کتابخانه زندان مرکزی قم افتتاح شد
شناسه : 57740 | انتشار : ۱۵ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۹   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی قم، محل جدید کتابخانه زندان مرکزی قم با هدف بهبود خدمات کتابخانه‌ای و فضای مطالعه افتتاح شد.

کتابخانه شهید مطهری زندان مرکزی قم از سال ۱۳۹۱ به صورت مشارکتی با همکاری اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان به زندانیان زندان مرکزی قم خدمات ارائه می‌کند. با افتتاح محل جدید این کتابخانه شاهد بهبود افزایش فضای مطالعه در این کتابخانه خواهیم بود.

مهدی توکلیان، سرپرست کتابخانه‌های عمومی استان در حاشیه این مراسم گفت: کتابخانه‌های عمومی مستقر در زندان‌ها جزء کتابخانه‌های فعال استان هستند و این تغییر و بهسازی فضای کتابخانه زندان مرکزی نیز نشان از اهمیت مدیر کل زندان‌های استان به فعالیت‌های کتابخوانی و ترویج فرهنگ کتابخوانی بین زندانیان دارد.

وی همچنین ابراز داشت: غنی‌سازی اوقات فراغت زندانیان با مطالعه و کتابخوانی تأثیر زیادی در حضور دوباره آنها در اجتماع دارد و این اداره‌کل در راستای تأمین نیاز کتابخانه‌های زندان‌های استان در بخش محتوا، کتب تازه نشر، مجلات، نشریات و همچنین تأمین تجهیزات بنابر ضوابط مشارکتی نهاد، آماده همکاری است.

همچنین علی اصغر رنجبر، مدیر کل زندان‌های استان نیز در سخنانی گفت: تغییر و نوسازی فضای کتابخانه زندان‌های استان با هدف جذب حداکثری زندانیان به مطالعه و کتابخوانی در دستور کار است و با همکاری ارزشمندی که فی مابین دو اداره کل برقرار است در آینده نزدیک ، تمامی نیازها در این بخش برطرف خواهد شد.

نوشته های مشابه
دولت و شهرداری در مورد مونوریل اختلاف ندارند/ خط B مترو نیاز شهر قم است
تأکید رئیس جمهور بر تکمیل فاز نخست مونوریل
بازدید استاندار و شهردار قم از پروژه مونوریل +تصاویر
نجات ۲ شهروند قمی در آتش‌سوزی خیابان گلزاری
خانه تاریخی توکلی موزه «عاشورا» می‌شود
افزایش ۳۰ درصدی صدور مجوز کتاب در قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.