طراحی چهار سالن سینما در مجموعه تفریحی «کهکشان غدیر»

رئیس سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت مردمی شهرداری قم با اشاره به کاربری‌های مجموعه کهکشان غدیر، گفت: ۴ سالن سینما، دو شهربازی و دو سالن تالار و رستوران در مجموعه طراحی شده است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
طراحی چهار سالن سینما در مجموعه تفریحی «کهکشان غدیر»
شناسه : 57471 | انتشار : ۱۲ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۷   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، علی رمضانی با اشاره به افتتاح پروژه کهکشان در بلوار غدیر، اظهار داشت: پروژه کهکشان در بلوار غدیر باهدف افزایش امکانات تفریحی و گردشگری و با مشارکت بخش خصوصی اجراشده است.

وی، کاربری‌های پروژه کهشان در بلور غدیر را موردتوجه قرارداد و افزود: این مجموعه با همکاری بخش خصوصی و با کاربری‌هایی ازجمله سینما، رستوران و شهربازی احداث‌شده و به مجموعه تفریحی بوستان غدیر اضافه‌شده است.

رئیس سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت مردمی شهرداری قم ادامه داد: این پروژه از سال ۹۵ کلنگ خورده و بالغ‌بر ۳۲ هزار مترمربع عرصه پروژه است و ۱۰ هزار مترمربع آن ساخته‌شده و ۲۶ هزار مترمربع آن نیز محوطه مجموعه است.

وی، ارزش و مدل سرمایه‌گذاری را «BOLT» عنوان کرد و گفت: نوع سرمایه‌گذاری به‌صورت ساخت و بهره‌برداری و اجازه و واگذاری بوده و ارزش سرمایه‌گذاری به قیمت روز بالغ‌بر ۲۸۰ میلیارد تومان ارزش‌گذاری می‌شود.

رمضانی گفت: در مجموع ۴ سالن سینما، دو شهربازی و دو سالن تالار و رستوران در مجموعه دیده‌شده و امیدواریم با حضور بخش خصوصی شاهد ساخت مجموعه‌های تفریحی زیادی در شهر باشیم.

وی سرمایه‌گذاری در شهر را با کمک بخش خصوصی برشمرد و گفت: لکه‌های در سطح شهر شناسایی‌شده تا در اختیار بخش خصوصی برای سرمایه گذرای قرار گیرد که با شیوه‌های متنوع تعریف‌شده است.

رئیس سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت مردمی شهرداری قم تصریح کرد: اولویت شهرداری اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام بوده تا باوجود نوسانات قیمتی در کشور در زمان‌های مشخص‌شده به بهره‌برداری می‌رسد.

نوشته های مشابه
طرح جامع شهرک سوم پرنیان قم ابلاغ شد
نجات جان مادر باردار قمی
ضرورت همراهی اوقاف برای بازگشایی دروازه ری
توسعه هوشمندسازی ترافیکی در پردیسان
طلب ۶ هزار میلیاردی شهرداری قم از نهادهای دولتی
فاز نخست خط یک مترو قم برق‌دار شد
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.