مدال‌آوران برون‌مرزی ورزش قم تجلیل شدند

مدال‌آوران برون‌مرزی ورزش قم طی مراسمی با حضور استاندار قم تجلیل شدند.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
مدال‌آوران برون‌مرزی ورزش قم تجلیل شدند
شناسه : 57437 | انتشار : ۱۰ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۷   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از ایرنای قم، مدال‌آوران برون مرزی ورزش قم در سال‌جاری روز پنجشنبه طی مراسمی با حضور استاندار قم مورد تجلیل قرار گرفتند.

در این آیین از نسترن فراهانی و زهرا فتوتی از ملی پوشان تیم هندبال کشور به همراه شاهین میکائیلی، امیرمهدی سعیدی نوا، علیرضا نجاتی و روح‌الله نعمتیان کشتی گیران مدال‌آور قمی با اهدای لوح تقدیر تجلیل شد.

از ابتدای سال‌جاری ورزشکاران قمی در رشته ورزشی هندبال ۲ مدال و کشتی نیز ۸ مدال برون مرزی به ارمغان آورده‌اند.

معاون توسعه اداره کل ورزش و جوانان قم در این مراسم، بیان کرد: بازی‌های آسیایی هانگژو چین که شهریورماه سال آینده برگزار خواهد شد، بزرگ‌ترین رویداد ورزشی است که ورزشکاران قمی در پیش رو دارند.

روح‌الله رمضانی ابراز داشت: در مراسم امروز از مدال‌آوران برون‌مرزی قم در شش ماه ابتدای سال تجلیل شد و به‌زودی در قالب مراسم دیگری از مدال‌آوران برون‌مرزی سال ۱۴۰۰ تقدیر به عمل خواهد آمد.

وی خاطرنشان کرد: مدال‌های برون‌مرزی قم طی سالهای اخیر در تاریخ ورزش این استان بی‌سابقه بوده، این درحالی است که  روند به رشدی برای ورزش قم در حوزه همگانی و قهرمانی متصور است.

*فعالیت ۲۶۰ باشگاه ورزشی بانوان در قم

معاون امور ورزش بانوان قم نیز در ادامه بیان کرد: در بخش بانوان ۴۵ هیئت ورزشی فعال است و ۲۶۰ باشگاه ورزشی نیز مشغول فعالیت هستند.

لیلا عنبری افزود:‌ همچنین در شهر قم ۶۰ باشگاه اختصاصی بانوان فعال است؛ در کمتر رویداد ملی و بین‌المللی است که بانوان اعزامی قم بدون مدال برگشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: هندبال،تیراندازی، ووشو، والیبال و رشته‌های رزمی همیشه برای استان قم دارای مدال بوده‌است.

*اختصاص ۱۰۰ میلیارد تومان برای توسعه زیرساخت‌های ورزش قم

استاندار قم نیز در این مراسم اظهار کرد:  در قالب سفر دی‌ماه سال گذشته رییس جمهوری به قم ۱۰۰ میلیارد تومان برای توسعه زیرساخت‌های ورزشی این استان اختصاص‌ یافته است.

سید محمدتقی شاهچراغی بیان کرد: برای تکمیل سالن ورزشی ۴ هزار و ۵۰۰ نفری پردیسان ۶۰ میلیارد تومان و مناسب‌سازی ورزشگاه تختی برای استفاده بانوان ۲۰ میلیارد تومان از محل سفر رییس جمهور اختصاص‌یافته است.

وی اضافه کرد: همچنین برای تجهیز خانه‌های ورزشی استان ۸ میلیارد و توسعه زمین چمن‌های مصنوعی نیز ۵ میلیارد تومان از این محل تخصیص‌یافته است.

استاندار قم در ادامه یادآور شد: مجموعه مدیریت استان نسبت به حمایت از تیم‌های لیگ برتری فردوس قم در فوتسال و تیم بسکتبال شیمیدر نگاه مثبتی دارد.

نوشته های مشابه
دولت و شهرداری در مورد مونوریل اختلاف ندارند/ خط B مترو نیاز شهر قم است
تأکید رئیس جمهور بر تکمیل فاز نخست مونوریل
بازدید استاندار و شهردار قم از پروژه مونوریل +تصاویر
نجات ۲ شهروند قمی در آتش‌سوزی خیابان گلزاری
خانه تاریخی توکلی موزه «عاشورا» می‌شود
استقرار سیستم شست‌وشوی خطوط پردازش پسماند در سایت البرز
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.