به‌زودی ۲۵ روستای قم از آب شیرین بهره‌مند می‌شوند/ حجاب کارکنان دولت بهبود یافته است

استاندار قم با بیان اینکه دغدغه موضوع عفاف و حجاب را از خود دولت آغاز کردیم، گفت: موضوع نماز در ادارات و عفاف و حجاب کارکنان دولت بسیار بهبود یافته و وضعیت ادارات در پاسخگویی و خدمت‌رسانی نسبت به گذشته تفاوت کرده است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
به‌زودی ۲۵ روستای قم از آب شیرین بهره‌مند می‌شوند/ حجاب کارکنان دولت بهبود یافته است
شناسه : 56890 | انتشار : ۰۲ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۴   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از ایرنای قم، سید محمد تقی شاهچراغی روز چهارشنبه در دیدار با آیت الله نوری همدانی از مراجع تقلید اظهار داشت: تقریبا نزدیک به ۱۰‌ماه است در قم مشغول به کار شده‌ام و اولین وظیفه خود را حضور در بین مردم می‌دانم.

وی ادامه داد: در این ‌مدت بدون استثناء در همه روزهای هفته به شکلی ارتباط مردمی برقرار کردیم که حتی در ایام تعطیل نیز این ارتباط وجود داشته است.

استاندار قم گفت: اکنون دقیق می‌دانیم چه موضوعاتی را مردم ‌با ما مطرح کرده اند و زمان‌بندی کردیم‌ چقدر از مشکلات رفع شده یا حل آنها در حال انجام ‌است و اگر مشکلی حل نشد به مردم اطلاع رسانی می کنیم که به چه علت بوده است.

شاهچراغی افزود: در موضوع مسکن ۱۲۸ هزار نفر در قم برای نهضت ملی مسکن ثبت‌نام کردند که از این تعداد ۹۲ هزار نفر واجد شرایط شده و نزدیک به ۵۰ هزار نفر تکلیف شدند و زمین و قرارداد ساخت آنها تأمین شد.

استاندار قم افزود: عموم روستاهای قم گرفتار مشکل آب شرب از نظر کمیت و کیفیت آب بودند و تلاش و پیگیری شد و تا ۱۰ روز دیگر ۲۵ روستا از آب شیرین شهری قم بهره‌مند می‌شوند و برخی قنوات احیا و لای‌روبی شده است.

وی بیان کرد: در موضوع جاده‌ها متأسفانه در جاده‌های بین شهری قم و شهرهای اطراف کیفیت نامناسبی را شاهد بودیم و تصادف های فراوان منجر به فوت رخ می داد اکنون احداث جاده دوم بین کهک و پردیسان شروع شده و تعریض ۶ متری جاده ای در منطقه دستجرد بین قم و تفرش در حال انجام است.

شاهچراغی افزود: در یک سال گذشته هشت هزار میلیارد تومان تسهیلات بانکی به واحدهای صنعتی و کشاورزی استان قم اعطا شده که نسبت به مدت مشابه آن سه برابر شده است.

وی همچنین عنوان کرد: دغدغه علما و مراجع، عفاف و حجاب در قم است که در این زمینه از خود دولت آغاز کردیم.

وی ادامه داد: موضوع نماز در ادارات و عفاف و حجاب کارکنان دولت بسیار بهبود یافته و وضعیت ادارات در پاسخگویی و خدمت رسانی نسبت به گذشته تفاوت کرده است.

نوشته های مشابه
دولت و شهرداری در مورد مونوریل اختلاف ندارند/ خط B مترو نیاز شهر قم است
تأکید رئیس جمهور بر تکمیل فاز نخست مونوریل
بازدید استاندار و شهردار قم از پروژه مونوریل +تصاویر
نجات ۲ شهروند قمی در آتش‌سوزی خیابان گلزاری
خانه تاریخی توکلی موزه «عاشورا» می‌شود
استقرار سیستم شست‌وشوی خطوط پردازش پسماند در سایت البرز
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.