ضروت تملک پلاک‌های باقی‌مانده پروژه تونل جمهوری/ با پیشرفت عمرانی پروژه انتظار شهروندان برآورده نمی‌شود

سخنگوی شورای شهر قم بر ضرورت اتمام تملک تملک‌های پروژه تونل جمهوری تأکید کرد و گفت: تا زمانی که تملک این طرح در محدوده خیابان سواران و بلوار یادگار امام تکمیل نشود، علاوه بر اینکه گره‌ای از مشکلات را باز نمی‌کند، خود آن نیز گره‌ای به معضلات ترافیکی شهر می‌افزاید.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
ضروت تملک پلاک‌های باقی‌مانده پروژه تونل جمهوری/ با پیشرفت عمرانی پروژه انتظار شهروندان برآورده نمی‌شود
شناسه : 56718 | انتشار : ۳۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۲   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، روح‌الله امراللهی با اشاره به آخرین وضعیت پروژه بلوار جمهوری اسلامی در محدوده شهرداری منطقه دو شهرداری قم، اظهار داشت: این طرح مراحل عمرانی خود را به اتمام رسانده و شهریورماه سال جاری افتتاح‌شده و در اختیار شهروندان قرار خواهد گرفت.

رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر قم ادامه داد: تمام مراحل طراحی تا اجرای این طرح کلان حوزه حمل‌ونقل و ترافیک توسط متخصصان و مهندسان بومی شهر قم انجام‌شده است.

وی با بیان اهمیت اتمام تملکات این طرح گفت: تا زمانی که تملکات این طرح در محدوده خیابان سواران و بلوار یادگار امام تکمیل نشود، علاوه بر اینکه گره‌ای از مشکلات را باز نمی‌کند، خود آن نیز گره‌ای به معضلات ترافیکی شهر می‌افزاید.

امراللهی اضافه کرد: روند تملک این محور باوجود گذشت ۵ سال هنوز به اتمام نرسیده و این بخش از پروژه محل تأمل و بحث دارد و لازم بوده تا تملکات پروژه نیز مانند بخش‌های دیگر آن به‌خوبی دنبال شود.

سخنگوی شورای اسلامی شهر قم یادآور شد: درصورتی‌که تملکات پروژه تونل بلوار جمهوری اسلامی به‌خوبی پیش نرود عملاً پیشرفت‌های عمرانی و فیزیکی آن نمی‌تواند انتظارات شهروندان را برآورده کند.

نوشته های مشابه
دولت و شهرداری در مورد مونوریل اختلاف ندارند/ خط B مترو نیاز شهر قم است
تأکید رئیس جمهور بر تکمیل فاز نخست مونوریل
بازدید استاندار و شهردار قم از پروژه مونوریل +تصاویر
نجات ۲ شهروند قمی در آتش‌سوزی خیابان گلزاری
خانه تاریخی توکلی موزه «عاشورا» می‌شود
استقرار سیستم شست‌وشوی خطوط پردازش پسماند در سایت البرز
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.