آزادسازی ۱۶ هکتار از اراضی ملی قم

رئیس‌کل دادگستری قم گفت: از تیرماه سال گذشته تاکنون ۱۶.۳ هکتار از اراضی ملی و حریم رودخانه‌های این استان رفع تصرف و آزادسازی شده است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
آزادسازی ۱۶ هکتار از اراضی ملی قم
شناسه : 55747 | انتشار : ۰۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۰   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی دادگستری قم, حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی مظفری با تأکید بر لزوم صیانت از بیت‌المال و جلوگیری و مقابله با تصرفات اراضی ملی، افزود: برخورد قاطع با ساخت‌وسازهای غیرمجاز یکی از اقدامات پیشگیرانه در حوزه صیانت از بیت‌المال است.

وی اضافه کرد: بر همین اساس در یک‌سال گذشته با اجرای احکام قضایی صادره دادگستری استان قم ۲۵ مورد بنا و مستحدثات غیرقانونی دستگاه‌های حاکمیتی، دولتی و انتظامی قلع و قمع شده‌است.

رئیس‌کل دادگستری قم افزود: از تیرماه سال گذشته تاکنون ۱۶.۳ هکتار از اراضی ملی و حریم رودخانه‌های این استان رفع تصرف و آزادسازی شده است.

وی با بیان این‌که دستگاه قضایی در راستای صیانت و حفاظت از حقوق بیت‌المال کاملا جدی است، ادامه داد: در همین بازه زمانی با صدور دستور اکید مبنی بر مقابله با هرگونه تغییر کاربری ساخت‌وساز غیرمجاز به اداره‌ کل جهاد کشاورزی استان از تغییر کاربری ۲۱.۵ هکتار از اراضی زراعی نیز جلوگیری شد.

مظفری همچنین تاکید کرد: نگاه دستگاه قضایی در این حوزه پیشگیرانه است و هشدارهای لازم را به متعرضان و متصرفان به بیت‌المال و متخلفان این حوزه داده است و در این خصوص با هیچکس تعارف ندارد و با متصرفان و متعرضان به بیت‌المال بدون اغماض برخورد خواهد کرد.

نوشته های مشابه
دولت و شهرداری در مورد مونوریل اختلاف ندارند/ خط B مترو نیاز شهر قم است
تأکید رئیس جمهور بر تکمیل فاز نخست مونوریل
بازدید استاندار و شهردار قم از پروژه مونوریل +تصاویر
نجات ۲ شهروند قمی در آتش‌سوزی خیابان گلزاری
خانه تاریخی توکلی موزه «عاشورا» می‌شود
استقرار سیستم شست‌وشوی خطوط پردازش پسماند در سایت البرز
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.