وضعیت مونوریل قم تعیین تکلیف شود/ خلف وعده‌ای از دولت سیزدهم ندیدم

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) با بیان اینکه ما خلف وعده‌ای از دولت سیزدهم ندیده‌ایم، گفت: مونوریل به عنوان یک طرح ناپخته بر چهره قم باقی مانده و سؤالات زیادی در بین مردم و زائران به وجود آورده و لازم است در خصوص تعیین تکلیف این طرح و فرودگاه تصمیمات لازم صورت بگیرد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
وضعیت مونوریل قم تعیین تکلیف شود/ خلف وعده‌ای از دولت سیزدهم ندیدم
شناسه : 54481 | انتشار : ۲۱ تیر ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۴   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از ایرنای قم، آیت‌الله سیدمحمد سعیدی در دیدار معاون اجرایی رئیس جمهوری در قم، با اشاره به اهمیت دادن وعده‌های قابل تحقق توسط دولتمردان عنوان کرد: آنچه که تا کنون از دولت سیزدهم مشاهده شده رفع نابسامانی‌ها و انجام کار است و ما خلف وعده‌ای از این دولت ندیده‌ایم.

وی ادامه داد: مردم صدق وعده و کلام دولتمردان را پیشبرد طرح‌های عمرانی و توسعه‌ای می‌بینند، مردم محرم‌ترین افراد به دولت هستند و دولت باید بصورت شفاف با مردم حرف بزند و پیگیری‌ها نیز تا رسیدن به نتیجه نهایی تداوم یابد.

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س)، عقب‌افتادگی‌های ادواری قم را مورد توجه قرار داد و گفت: شهر قم از بسیاری از امکاناتی که در شهرهای دیگر وجود دارد محروم است و انتظار می‌رود در دولت کنونی بخش مهمی از این کمبودها و محرومیت‌ها برطرف شود.

سعیدی همچنین به موضوع بلاتکلیفی پروژه مونوریل اشاره کرد و گفت: مونوریل به عنوان یک طرح ناپخته بر چهره قم باقی مانده و سؤالات زیادی در بین مردم و زائران به وجود آورده است و لازم است در خصوص تعیین تکلیف این طرح و فرودگاه تصمیمات لازم صورت بگیرد.

نوشته های مشابه
دولت و شهرداری در مورد مونوریل اختلاف ندارند/ خط B مترو نیاز شهر قم است
تأکید رئیس جمهور بر تکمیل فاز نخست مونوریل
بازدید استاندار و شهردار قم از پروژه مونوریل +تصاویر
نجات ۲ شهروند قمی در آتش‌سوزی خیابان گلزاری
خانه تاریخی توکلی موزه «عاشورا» می‌شود
استقرار سیستم شست‌وشوی خطوط پردازش پسماند در سایت البرز
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.