استقرار ۱۰ جایگاه عرضه دام زنده در قم به مناسبت عید قربان

مدیرعامل سازمان میادین شهرداری قم از استقرار و جانمایی ۱۰ جایگاه جهت عرضه دام زنده به مناسبت عید قربان خبر داد و گفت: همشهریان عزیز به منظور کاهش مخاطرات بهداشتی و حفظ سلامت جامعه، از کشتار دام در منازل یا معابر عمومی خودداری کنند.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
استقرار ۱۰ جایگاه عرضه دام زنده در قم به مناسبت عید قربان
شناسه : 54434 | انتشار : ۱۸ تیر ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۲   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، علیرضا مظفری توضیحاتی در خصوص جایگاه‌های عرضه دام در عید قربان ارائه  کرد و گفت: به دلیل افزایش نیاز شهروندان در خصوص تهیه دام زنده به مناسبت عید سعید قربان، طرح عرضه دام امسال نیز همانند سالیان گذشته با همکاری معاونت خدمات شهری و همچنین مناطق ۸ گانه انجام می‌شود.

وی با اشاره به جانمایی محل عرضه دام، تصریح کرد: میدان شهید صادقی ابتدای بلوار محتشم کاشانی و میدان رسالت ابتدای خیابان بسیج در منطقه یک، بلوار یادگار امام(ره) ابتدای خیابان شهیدان موسوی در منطقه دو، بلوار امام علی(ع) ابتدای خیابان شهید بادیان در منطقه سه، میدان نماز بلوار آیت الله حکیم و بلوار الغدیر انتهای کوی ۷ در منطقه چهار، جمکران خیابان ظهور و میدان مرجعیت بعد از زیرگذر کریمه جنب ریل راه آهن در منطقه پنج، ابتدای بلوار تهرانی مقدم در منطقه شش و بلوار سلمان جنب بازار بزرگ همشهری ۱۷ در منطقه هشت برای این امور در نظر گرفته شده است.

مدیر عامل سازمان میادین شهرداری قم به عدم حضور ناظرین ذبح شرعی در جایگاه‌های یاد شده اشاره و بیان کرد: جایگاه‌های در نظر گرفته شده صرفاً جهت تهیه دام زنده بوده و توصیه می‌شود شهروندان محترم دام قربانی خود را به صورت بهداشتی ذبح نمایند تا از خطر شیوع بیماری‌های مشترک و برخی مشکلات زیست محیطی جلوگیری به عمل آید.

مظفری تأکید کرد: همشهریان عزیز به منظور کاهش مخاطرات بهداشتی و حفظ سلامت جامعه، از کشتار دام در منازل یا معابر عمومی خودداری کرده و به اماکن در نظر گرفته شده برای این منظور مراجعه کنند.

خاطرنشان می‌شود شهروندان همچنین می‌توانند جهت تهیه دام و ذبح شرعی در روز عید سعید قربان از ساعت ۶ صبح تا ۱۴ به کشتارگاه‌های صنعتی دام پرتو و جاهد واقع در جاده جعفریه مراجعه کنند.

نوشته های مشابه
دولت و شهرداری در مورد مونوریل اختلاف ندارند/ خط B مترو نیاز شهر قم است
تأکید رئیس جمهور بر تکمیل فاز نخست مونوریل
بازدید استاندار و شهردار قم از پروژه مونوریل +تصاویر
نجات ۲ شهروند قمی در آتش‌سوزی خیابان گلزاری
خانه تاریخی توکلی موزه «عاشورا» می‌شود
استقرار سیستم شست‌وشوی خطوط پردازش پسماند در سایت البرز
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.