در گفت‌وگوی اختصاصی با «شهر۲۰» عنوان شد؛

واکنش وزیر ارشاد به عدم اکران فیلم «علفزار» در قم/ مجوز وزارت ارشاد برای همه شهرهاست

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در واکنش به عدم اکران بعضی فیلم‌های سینمایی از جمله فیلم «علفزار» در قم، گفت: مجوزات صادر شده وزارت ارشاد برای همه شهرهاست مگر اینکه مسئله خاصی داشته باشد که آن را باید بررسی کرد، بنده از این موضوع خبر نداشتم و پیگیری می‌کنم.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
واکنش وزیر ارشاد به عدم اکران فیلم «علفزار» در قم/ مجوز وزارت ارشاد برای همه شهرهاست
شناسه : 54419 | انتشار : ۱۷ تیر ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۸   پرینت

محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه آیین اختتامیه جشنواره مطبوعات دینی در قم، در پاسخ به پرسش خبرنگار «شهر۲۰» در خصوص رفتارهای سلیقه‌ای و جلوگیری از اکران بعضی فیلم‌‎های سینمایی از جمله فیلم «علفزار» در قم، گفت: این موضوع را الان دارم می‌شنوم و به من گزارشی نداده بودند، این موضوع را بررسی می‌کنم.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی همچنین در خصوص اینکه آیا بخشنامه‌ای از سوی این وزارتخانه در جلوگیری از نمایش فیلم‌های سینمایی در بعضی شهرها از جمله قم ابلاغ شده است؟، گفت: خیر مجوزات صادر شده وزارت ارشاد برای همه شهرهاست مگر اینکه مسئله خاصی داشته باشد که آن را باید  بررسی کرد، بنده از این موضوع خبر نداشتم و پیگیری می‌کنم.

خاطرنشان می‌شود در حالی که بیش از ۴۰ روز از اکران فیلم «علفزار» در سینماهای سراسر کشور با مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دولت سیزدهم می‌گذرد، همچنان اجازه اکران این فیلم در قم داده نشده است.

موضوعی که پیش‌تر در دوره‌های دیگر نیز مسبوق به سابقه بوده و موجب اعتراض بسیاری از علاقه‌مندان به سینما در استان شده است که چرا حق تماشای فیلمی را ندارند که در دیگر شهرها با مجوز وزارت ارشاد روی پرده می‌رود.

خبرنگار: محمد مهدی عنایت‌پور

نوشته های مشابه
طرح جامع شهرک سوم پرنیان قم ابلاغ شد
نجات جان مادر باردار قمی
ضرورت همراهی اوقاف برای بازگشایی دروازه ری
طلب ۶ هزار میلیاردی شهرداری قم از نهادهای دولتی
فاز نخست خط یک مترو قم برق‌دار شد
همکاری مستقیم ۱۰ سازمان شهرداری قم با آموزش و پرورش استان
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.