سارق را شناسایی کنید

پلیس آگاهی قم با انتشار تصویر یک سارق از شهروندان خواست، چنانچه از سوی این فرد مورد سرقت قرار گرفته‌اند برای شناسایی متهم و طرح شکایت به پلیس آگاهی استان مراجعه کنند.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
سارق را شناسایی کنید
شناسه : 53615 | انتشار : ۲۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۸   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ میکائیل قهرمان‌پور با تشریح خبر فوق گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت به روش مسمومیت و بی‌هوشی از رانندگان خودروهای کامیون باری و طرح شکایت در پلیس آگاهی استان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان این پلیس قرار گرفت.

وی افزود: سارق در میدان ۷۲ تن پس از سوار بر خودروهای کامیون، ابتدا خود را دانشجو معرفی و با جلب اعتماد رانندگان در طول مسیر به بهانه خرید شارژ و یا آبمیوه از مجتمع های بین راهی، رمز کارت بانکی راننده را حفظ کرده و در ادامه با تعارف آبمیوه و یا نسکافه حاوی مواد بیهوشی پس از مسمومیت افراد، کارت بانکی‌شان را سرقت و وجوه قابل توجهی از آن برداشت می‌کرده است.

قهرمان‌پور تصریح کرد: در ادامه با توجه به حساسیت موضوع، کارآگاهان بلافاصله با هماهنگی مقام قضائی برای دستگیری نام‌برده وارد عمل شده و متهم را با انجام اقدامات پلیسی شناسایی و دستگیر کردند.  

رئیس پلیس آگاهی استان قم از دستور قضائی مبنی بر انتشار تصویر بدون پوشش متهم خبر داد و از شهروندان خواست، چنانچه از سوی این فرد مورد سرقت قرار گرفته اند برای شناسایی متهم و طرح شکایت به پلیس آگاهی استان مراجعه کنند.
نوشته های مشابه
دولت و شهرداری در مورد مونوریل اختلاف ندارند/ خط B مترو نیاز شهر قم است
تأکید رئیس جمهور بر تکمیل فاز نخست مونوریل
بازدید استاندار و شهردار قم از پروژه مونوریل +تصاویر
نجات ۲ شهروند قمی در آتش‌سوزی خیابان گلزاری
خانه تاریخی توکلی موزه «عاشورا» می‌شود
استقرار سیستم شست‌وشوی خطوط پردازش پسماند در سایت البرز
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.